Cena
Stav zboží
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
7″ digitální fotorámeček disponuje rozlišením 1024 × 600 px. Sencor SDF 782 White je vybavený čtečkou paměťových karet (SD/SDHC/MMC) a podporuje USB 2.0. Kromě přehrávání fotografií a videí nechybí funkce jako kalendář či alarm. Nechybí integrovaný stojánek či možnost připevnění VESA 75×75. Dálkové ovládání a napájecí adaptér jsou součástí balení.
Skladem
7″ digitální fotorámeček disponuje rozlišením 1024 × 600. Sencor SDF 742 podporuje USB 2.0 a je vybaven čtečkou karet SD/SDHC/MMC, můžete tedy promítat fotografie ve formátech JPEG / PNG z celé řady zařízení. Rámeček funguje i jako kalendář a hodiny a díky VESA 75 × 75 je možné pověsit ho na zeď.
Skladem
7″ digitální fotorámeček disponuje rozlišením 1024 × 600. Sencor SDF 742 podporuje USB 2.0 a je vybaven čtečkou karet SD/SDHC/MMC, můžete tedy promítat fotografie ve formátech JPEG / PNG z celé řady zařízení. Rámeček funguje i jako kalendář a hodiny a díky VESA 75 × 75 je možné pověsit ho na zeď.
Skladem
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.