10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
SENCOR Dětský elektrický sonický zubní kartáček SOC 0911RS SENCOR Dětský elektrický sonický zubní kartáček SOC 0911RS
SENCOR Dětský elektrický sonický zubní kartáček SOC 0911RS

Dětský elektrický sonický zubní kartáček nabízí 2 přednastavené čisticí a regeneraci podporující programy na zuby.

můžete mít 28.11. - 29.11.

Rozbaleno
SENCOR dětský zubní kartáček SOC 0810BL - rozbaleno SENCOR Dětský elektrický sonický zubní kartáček SOC 0911RS
SENCOR dětský zubní kartáček SOC 0810BL - rozbaleno

Dětský zubní kartáček se 2 režimy a rychlostí stěrů až 12 000 za minutu. SENCOR SOC 0810BL nabízí ergonomický design, vodotěsnou úpravu IPX 7 a ergonomický design.

můžete mít DNES

Od MALL
SENCOR dětský zubní kartáček SOC 0810RS SENCOR Dětský elektrický sonický zubní kartáček SOC 0911RS
SENCOR dětský zubní kartáček SOC 0810RS

Dětský zubní kartáček se 2 režimy a rychlostí stěrů až 12 000 za minutu. SENCOR SOC 0810RS nabízí ergonomický design, vodotěsnou úpravu IPX 7 a ergonomický design.

můžete mít DNES

Od MALL
SENCOR SOC 0910BL dětský zubní kartáček SENCOR SOC 0910BL dětský zubní kartáček
SENCOR SOC 0910BL dětský zubní kartáček

SENCOR SOC 0910BL dětský zubní kartáček

Momentálně nedostupné

Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.

Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.

Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.

Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).

V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.