Cena
Dostupnost
Zboží od
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Neumí vaše autorádio přehrávat muziku z USB? Nepodporuje paměťové karty? Pak vám přijde vhod praktický Bluetooth transmitter SENCOR SWM 4545 s vestavěným mikrofonem pro handsfree hovory, se slotem na microSD/TF karty a s 2× USB konektory. FM modulátor nabízí 206 FM stanic a podporu souborů MP3/WMA/FLAC i WAV.
můžete mít ZÍTRA
Bluetooth FM modulátor do auta s QC3.0 rychlonabíječkou. Oranžový LED displej.
můžete mít 18.12. - 19.12.
Měřič napětí v napájecí soustavě automobilu. Žlutý neoslňujicí LED displej.
můžete mít 18.12. - 19.12.
Přinášíme Vám revoluční způsob, jak si vychutnat hudbu a telefonování přímo ve Vašem voze díky FM modulátoru Sencor SWM 3777 BT. Tento špičkový zařízení Vám umožní připojit mobilní telefon nebo jiné.
můžete mít 19.12. - 23.12.
SENCOR SWM 3777 BT FM MODULÁTOR DO AUTA
můžete mít 18.12. - 19.12.
Exkluzivní perleťová metalíza. Designové LED osvětlení.
můžete mít 18.12. - 19.12.
Vysoce lesklý černý povrch. Vestavěný mikrofon pro hovory.
můžete mít 18.12. - 19.12.
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.