Cena
Štítek
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Tyčový vysavač 2 v 1 nabízí naprostou volnost pohybu bez napájecího kabelu. Sencor SVC 8618GD na jedno nabití vydrží v provozu až 45 minut a je velmi lehký, tichý a snadno ovladatelný. Nechybí ani systém cyklónové filtrace HEPA a praktické doplňkové příslušenství.
můžete mít ZÍTRA
Robotický vysavač ideální pro úklid laminátových a dřevěných podlah, parket, linolea a dlažby. SENCOR SRV 1000SL Robotický Vysavač 2v1 AllFloor je vybaven postranními rotačními kartáčky pro úklid v rozích, senzory proti pádu ze schodů a protinárazovým čelním čidlem. Bez nasazené prachovky překoná práh o výšce 1 cm.
můžete mít ZÍTRA
Ruční vysavač Sencor SVC 190 W pro vysávání suchých i mokrých nečistot s omyvatelným permanentním filtrem a bohatým příslušenstvím. Až 15 minut provozu bez dobíjení!
můžete mít ZÍTRA
Ruční akumulátorový vysavač Sencor SVC 190 R v červeném provedení pro vysávání suchých, ale i mokrých nečistot.
můžete mít ZÍTRA
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.