Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Vysavač Rowenta RO3927 Compact Power zajišťuje vysoce účinný úklid s vynikajícími výsledky a bez námahy. Tento kompaktní sáčkový vysavač přináší vysokou účinnost a nabízí v dané třídě nejlepší výsledky úklidu tvrdých podlah, filtrace prachu a energetické.
můžete mít ZÍTRA
Sáčkový vysavač s motorem EffiTech pro mimořádnou účinnost. Vysavač Rowenta RO7487EA Silence Force Allergy+ disponuje unikátním filtračním systémen Allergy +, který zachycuje 99,98 % prachu a alergenů. Nový sáček Hygiene+ se samouzavírací klapkou brání úniku prachu.
můžete mít 3.2.
Klasický sáčkový vysavač v extra tichém provedení s výjimečným výkonem a ohromující úrovní pohodlí. Rowenta Silence Force Allergy+ 57dB Car Kit RO7457EA je vybaven prachovou hlavicí Power Air s dvoupolohovým prachovým kartáčem, systémem EffiTech Motor pro maximální energetickou účinnost a novou ergonomickou rukojetí.
můžete mít 3.2.
můžete mít ZÍTRA
Sáčkový vysavač s motorem o nízké spotřebě 900 W a s filtrací třídy HEPA. Rowenta Green Force Max ECO RO4933EA je vyrobený ve Francii ze 70 % recyklovaného plastu a je dodáván v EKO balení bez plastů.
můžete mít ZÍTRA
Němec Robert Weintraud založil v Německu roce 1909 společnost 'Weintraud & Co" a registroval značku 'Rowenta'. V té době značka prodávala výrobky, které měly s těmi současnými společného jen málo (psací nástroje, kuřácké potřeby a toaletní potřeby).
Během 20. let přišla Rowenta s první řadou malých domácích přístrojů, mezi nimiž najdeme žehličku, toaster, kávovar a konvici. Rowenta svými inovacemi ovlivnila velké množství lidí v oblasti výrobků pečujícími o plátěné zboží. Například v roce 1949 přišla s první žehličkou vybavenou termostatem a v roce 1957 s první napařovací žehličkou. V roce 1974 Rowenta uvádí na trh své první vysavače. Ty od té doby hrají stále důležitější roli v rámci celé značky a i v současnosti jsou nezbytnou součástí úspěchu.
I v současnosti Rowenta navrhuje své výrobky s představou harmonie a vyrovnanosti se současným kladením zvláštní pozornosti na kvalitu designu a zpracování. Na počátku třetího milénia znovu potvrdila svoji sílu vytvořením nového loga a nových výrobků za pomoci světoznámých designérů, kteří uchopili postatu značky a představili ji budoucnosti.
Specializace
Žehličky, žehličky na vlasy, fény, kulmy a stylery, vysavače.