Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Parní čistič vysává a čistí párou, a to vše pouze jedním pohybem. Rowenta RY8544WH Clean & Steam Multi odstraňuje před parním čištěním z povrchu podlahy prach díky vyspělé cyklónové technologii. Horká pára dokáže odstranit až 99 % bakterií a choroboplodných zárodků ve vašem bytě. K úklidu stačí pouze voda z kohoutku, není potřeba používat chemické prostředky.
můžete mít 3.2.
Parní čistič pro dokonalé řešení úklidu pro zdravé a hygienické prostředí. Rowenta RY6537WI Steam Power za pomoci páry zlikviduje až 99 % mikrobů a bakterií, disponuje ergonomickými vlastnostmi, 3 stupni intenzity páry, mopem z mikrovlákna, praktickou parkovací polohou a jednoduchým systémem pro výměnu mopu.
můžete mít ZÍTRA
Parní mop nabízí dokonalé řešení pro odstranění až 99 % mikrobů a bakterií bez chemikálií. Rowenta STEAM POWER RY6597WH nabízí 3 nastavení páry a nástavec Ultra Glider, díky kterým je vhodný na všechny typy podlah. Odvápňovací kazeta brání poškození přístroje působením vodního kamene.
můžete mít ZÍTRA
Němec Robert Weintraud založil v Německu roce 1909 společnost 'Weintraud & Co" a registroval značku 'Rowenta'. V té době značka prodávala výrobky, které měly s těmi současnými společného jen málo (psací nástroje, kuřácké potřeby a toaletní potřeby).
Během 20. let přišla Rowenta s první řadou malých domácích přístrojů, mezi nimiž najdeme žehličku, toaster, kávovar a konvici. Rowenta svými inovacemi ovlivnila velké množství lidí v oblasti výrobků pečujícími o plátěné zboží. Například v roce 1949 přišla s první žehličkou vybavenou termostatem a v roce 1957 s první napařovací žehličkou. V roce 1974 Rowenta uvádí na trh své první vysavače. Ty od té doby hrají stále důležitější roli v rámci celé značky a i v současnosti jsou nezbytnou součástí úspěchu.
I v současnosti Rowenta navrhuje své výrobky s představou harmonie a vyrovnanosti se současným kladením zvláštní pozornosti na kvalitu designu a zpracování. Na počátku třetího milénia znovu potvrdila svoji sílu vytvořením nového loga a nových výrobků za pomoci světoznámých designérů, kteří uchopili postatu značky a představili ji budoucnosti.
Specializace
Žehličky, žehličky na vlasy, fény, kulmy a stylery, vysavače.