Cena
Stav zboží
Dostupnost
Kategorie
- Řadit podle
- Nejprodávanější
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
V obýváčku, v ložnici, v pracovně – zkrátka všude zazáří svým stylovým provedením a vynikajícím zvukem Bluetooth reproduktor Philips TAW6205/10, který má hudební výkon 40 W a spoustu šikovných funkcí. Nechybí mu Google Chromecast, Apple AirPlay 2, Spotify Connect, audio vstup 3,5mm jack i připojení k síti skrze WiFi. Ovládat ho lze i hlasem.
můžete mít ZÍTRA
Je sice malý, ale i přesto vydává výrazný zvuk – přenosný Bluetooth 5.2 reproduktor Philips TAS4807 je osazený 1× 45mm širokopásmovým převodníkem a může se pochlubit RMS hudebním výkonem 10 W. Na nabití hraje 12 h, je odolný vodě i prachu dle normy IP67, disponuje handsfree mikrofonem a podporuje Multipoint BT i GRP párování.
můžete mít ZÍTRA
Duální USB nabíječka do auta DLP2357V/10 od značky Philips. Výstup 5V/3,1A. Nabíjí současně 2 telefony nebo tablet plnou rychlostí. Funkce rychlonabíjení. Inteligentní ochrana proti přehřátí, přepětí a nadproudy; světelná kontrolka indikuje nabíjení. Skvělá sada do auta. Součástí balení je 1 kabel.
Momentálně nedostupné
Síťová duální nabíječka PHILIPS DLP2621C s porty USB-A a USB-C disponuje výkonem 30 W a umožňuje nabíjení dvou zařízení současně. Součástí balení je propojovací 1m kabel USB-C na USB-C. Nabíječka je vybavena ochranou proti přehřátí, přepětí a nadporu.
Momentálně nedostupné
Síťová duální nabíječka PHILIPS DLP2621 s porty USB-A a USB-C disponuje výkonem 30 W a umožňuje nabíjení dvou zařízení současně. Nabíječka je vybavena ochranou proti přehřátí, přepětí a nadporu.
Momentálně nedostupné
Nabíječka do auta PHILIPS DLP2521C s porty USB-A a USB-C disponuje výkonem 36 W a umožňuje nabíjení dvou zařízení současně. Součástí balení je také 1m kabel USB-C na USB-C. Nabíječka je vybavena ochranou proti přehřátí, přepětí a nadporu.
Momentálně nedostupné
Nabíječka do auta PHILIPS DLP2521 s porty USB-A a USB-C disponuje výkonem 36 W a umožňuje nabíjení dvou zařízení současně. Nabíječka je vybavena ochranou proti přehřátí, přepětí a nadporu.
Momentálně nedostupné
Společnost Philips & Co. byla založena v roce 1891 v nizozemském Eindhovenu s cílem uspokojit rostoucí poptávku po žárovkách, která nastala v důsledku komercionalizace elektřiny.
V září roku 2004 představil Philips novou filozofii značky nazvanou „sense and simplicity”, která se pro společnost stala mezníkem nové cesty vpřed. „Sense and simplicity” odráží snahu společnosti Philips být tržně orientovanou firmou poskytující služby a dodávající výrobky, které plní slib řešit skutečné potřeby zákazníka, snadno se používat a být přitom moderní.
Společnost dnes nabízí širokou škálu produktů v mnoha sekcích např. televizory, domácí zábava, počítačové produkty, telefony, příslušenství, kuchyňské přístroje, potřeby pro domácnost, osobní péče a další produkty.