Cena
Stav zboží
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Ideální na poslouchání pohádek i oblíbených youtuberů – půvabná dětská kabelová sluchátka Philips SHK2000 s max. hlasitostí 85 dB nadchnou svou lehoulinkou konstrukcí ve veselých barvách každého malého posluchače. Hrají čistým zvukem díky 32mm měničům a k audio zdroji se připojují kabelem s 3,5mm jackem.
můžete mít DNES
Udělají radost malým posluchačům a malým posluchačkám nejen příjemným zvukem, ale také hezkým designem se světelnými panely – dětská Bluetooth 5.0 sluchátka Philips TAK4206 mají omezenou hlasitost na bezpečných 85 dB a lze je ovládat aplikací Philips Headphones. Na nabití hrají 28 h, disponují audio vstupem pro kabelové připojení a mají mikrofon pro handsfree hovory.
můžete mít DNES
Čistý a krásně jiskřivý zvuk se silnými basy vám při sledování filmů a seriálů pošlou do uší moderní bezdrátová TV sluchátka Philips TAH6005, která jsou osazena výkonnými 30mm měniči. FM připojení s automatickým laděním garantuje přenos zvuku bez zpoždění za obrazem. Na nabití AAA baterie hrají 18 h.
můžete mít DNES
Klasické kabelovky s HiFi zvukem – to jsou kvalitní kabelová sluchátka Philips TAH2005 připojitelná ke zdroji zvuku 2m audio kabelem s 3,5mm jack konektorem. Sluchátka mají 40mm neodymové měniče a jsou ideální pro každodenní poslech muziky. Pohodlí garantuje nastavitelný hlavový oblouk.
Momentálně nedostupné
Vydrží hrát parádních 29 h na nabití a pro další 4 h provozu je stačí nabíjet jen 15 min – moderní bezdrátová Bluetooth 5.0 sluchátka Philips TAH4205 se kromě skvělé výdrže a rychlonabíjení pyšní i prokresleným zvukem s možností zvýraznění hloubek tlačítkem BASS. Ve výbavě mají mikrofon pro handsfree a lze je složit do kompaktních rozměrů.
Momentálně nedostupné
Společnost Philips & Co. byla založena v roce 1891 v nizozemském Eindhovenu s cílem uspokojit rostoucí poptávku po žárovkách, která nastala v důsledku komercionalizace elektřiny.
V září roku 2004 představil Philips novou filozofii značky nazvanou „sense and simplicity”, která se pro společnost stala mezníkem nové cesty vpřed. „Sense and simplicity” odráží snahu společnosti Philips být tržně orientovanou firmou poskytující služby a dodávající výrobky, které plní slib řešit skutečné potřeby zákazníka, snadno se používat a být přitom moderní.
Společnost dnes nabízí širokou škálu produktů v mnoha sekcích např. televizory, domácí zábava, počítačové produkty, telefony, příslušenství, kuchyňské přístroje, potřeby pro domácnost, osobní péče a další produkty.