Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Sáčky do vysavače FC8022 Clinic S-bag jsou vybaveny výbornou filtrací! Za běžných podmínek mají vyšší úroveň filtrace negativní vliv na odolnost i vůči ucpání. Dokonalá volba pro alergiky! Vhodné pro sáčkové vysavače značek Philips, Electrolux, AEG, Volta a Tornado.
můžete mít ZÍTRA
Náhradní filtr pro tyčový vysavač. Philips FC8009/01 obsahuje omyvatelný pěnový filtr s dlouhou životností. Kompatibilní s vysavači řady Philips SpeedPro a 5000.
můžete mít ZÍTRA
Vynikající filtrace a odolnostObjevte dokonalou čistotu s náhradními filtračními sáčky Performer Active FC8575/09, které jsou navrženy s ohledem na vynikající filtrační účinnost a odolnost proti roztržení.Tyto sáčky zajišťují, že váš vysavač bude pracovat na maximální výkon a udrží váš domov čistý…
můžete mít 4.12.
Originální vysavačové sáčky Philips FC8021 long performance.
můžete mít 11.12.
Náhradní příslušenství pro bezdrátový vysavač Series 3000. Philips XV1632/01 balení obsahuje nástavec 2 v 1 a štěrbinový nástavec pro čištění rohů a špatně přístupných míst.
můžete mít ZÍTRA
Čisticí prostředek na odstranění skvrn z čalounění, matrací a koberců. Kompatibilní s přístrojem Philips SpotOn Čistič skvrn. Obsah 1 L.
můžete mít ZÍTRA
Sada náhradních protialergických filtrů H13 kompatibilní s řadou Philips PowerPro Expert. Sada obsahuje výstupní a vzduchový filtr, které je třeba vyměnit jednou ročně.
můžete mít ZÍTRA
Mini turbo kartáč pro bezdrátové vysavače Series 7000 a Series 8000. Philips XV1684/01 je ideální pro odstraňování zvířecích chlupů z čalounění, sedaček a koberců.
můžete mít ZÍTRA
Náhradní příslušenství pro bezdrátové vysavače Series 7000, Series 8000. Philips XV1685/01 balení obsahuje měkký kartáč s LED, nástavec na čalouněný nábytek s LED a náhradní filtr (pěnový filtr a vstupní filtr s rámem).
můžete mít ZÍTRA
Společnost Philips & Co. byla založena v roce 1891 v nizozemském Eindhovenu s cílem uspokojit rostoucí poptávku po žárovkách, která nastala v důsledku komercionalizace elektřiny.
V září roku 2004 představil Philips novou filozofii značky nazvanou „sense and simplicity”, která se pro společnost stala mezníkem nové cesty vpřed. „Sense and simplicity” odráží snahu společnosti Philips být tržně orientovanou firmou poskytující služby a dodávající výrobky, které plní slib řešit skutečné potřeby zákazníka, snadno se používat a být přitom moderní.
Společnost dnes nabízí širokou škálu produktů v mnoha sekcích např. televizory, domácí zábava, počítačové produkty, telefony, příslušenství, kuchyňské přístroje, potřeby pro domácnost, osobní péče a další produkty.