Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Stmívatelné: ano, Energetická třída: A+, Průměr: 200mm, Délka: 290mm, Světelný tok: 270lm, Barva světla: 4000K, Příkon sv. zdroje: 7W, Celkový příkon: 6,5W, Napětí: 220–240 V, Patice: E27, Počet světe
můžete mít 9.12. - 10.12.
Energetická třída: A+, Délka: 290mm, Průměr: 160mm, Světelný tok: 270lm, Barva světla: 4000K, Příkon sv. zdroje: 7W, Celkový příkon: 6,5W, Napětí: 220–240 V, Patice: E27, Počet světelných zdrojů: 1
můžete mít 9.12. - 10.12.
LED spot z řady CorePro slouží jako náhrada halogenových bodových reflektorů. Umožňuje dosahovat významných úspor energie ve srovnání s běžnými halogenovými zdroji a pomáhá minimalizovat náklady na údržbu.
můžete mít 30.12. - 6.1.
Výkonná žárovka Philips s možností stmívaní s paticí GU10. Příkon 4,9 W odpovídá výkonu klasické 50 W žárovky. Úhel vyzařování 36° a 60° s CRI 90. Na výběr barva světla teplá bílá 3000 K nebo studená bílá 4000 K.
můžete mít 30.12. - 6.1.
Stmívatelná LED žárovka Philips CorePro LED capsule je kompatibilní se stávajícími svítidly s objímkou G9 a slouží jako náhrada klasických halogenových žárovek. Poskytuje značné úspory energie a minimalizuje náklady na údržbu při dosažení vysoké kvality osvětlení.
můžete mít 30.12. - 6.1.
Značková žárovka Philips s paticí GU10 je dokonalou imitací halogenové žárovky. Příkon 4,6W odpovídá klasické 50W žárovce.
můžete mít 30.12. - 6.1.
Philips GU10 LED žárovka – 4,6W – 390 Lm 36° – neutrální barva 4000K NW – CorePro Premium ✔️ Hlavní vlastnosti produktu: ✅ Energetická účinnost : Spotřeba energie pouze 4,6 W, což vám umožní ušetřit na účtech za energii při zachování vysoké účinnosti osvětlení. ✅ Dlouhá životnost : Životnost
Momentálně nedostupné
Společnost Philips & Co. byla založena v roce 1891 v nizozemském Eindhovenu s cílem uspokojit rostoucí poptávku po žárovkách, která nastala v důsledku komercionalizace elektřiny.
V září roku 2004 představil Philips novou filozofii značky nazvanou „sense and simplicity”, která se pro společnost stala mezníkem nové cesty vpřed. „Sense and simplicity” odráží snahu společnosti Philips být tržně orientovanou firmou poskytující služby a dodávající výrobky, které plní slib řešit skutečné potřeby zákazníka, snadno se používat a být přitom moderní.
Společnost dnes nabízí širokou škálu produktů v mnoha sekcích např. televizory, domácí zábava, počítačové produkty, telefony, příslušenství, kuchyňské přístroje, potřeby pro domácnost, osobní péče a další produkty.