10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Philips kulmofén Series 3000 BHA310/00 Philips nahřívací kartáč na narovnání vlasů BHH880/00 StyleCare Essential
Philips kulmofén Series 3000 BHA310/00

Vysoušecí kulma v kompaktním provedení s ergonomickou rukojetí. Philips Series 3000 BHA310/00 nabízí 3 nastavení teploty, ionizační technologii a dlouhý napájecí kabel pro maximální flexibilitu.

můžete mít DNES

Od MALL
Philips kulmofén Series 3000 BHA301/00 Philips nahřívací kartáč na narovnání vlasů BHH880/00 StyleCare Essential
Philips kulmofén Series 3000 BHA301/00

Kulmofén v kompaktním provedení s ergonomickou rukojetí. Philips Series 3000 BHA301/00 nabízí 3 nastavení teploty a dlouhý napájecí kabel pro maximální flexibilitu.

můžete mít DNES

Od MALL
Philips nahřívací kartáč na narovnání vlasů BHH880/00 StyleCare Essential Philips nahřívací kartáč na narovnání vlasů BHH880/00 StyleCare Essential
Philips nahřívací kartáč na narovnání vlasů BHH880/00 StyleCare Essential
AKCE: Záruka 90 dní vrácení peněz na produkty vlasové péče Philips (po registraci, platí do 31. 12. 2024). Podmínky akce najdete ZDE.
Nahřívací kartáč na narovnávání vlasů s technologií ThermoProtect. Philips BHH880/00 StyleCare Essential je vybaven povrchem z turmalínové keramiky, 2 možnostmi nastavení teploty a designem s trojitými štětinami.

můžete mít DNES

Od MALL
Philips žehlicí kartáč Series 5000 BHH885/00 Philips žehlicí kartáč Series 5000 BHH885/00
Philips žehlicí kartáč Series 5000 BHH885/00
AKCE: Záruka 90 dní vrácení peněz na produkty vlasové péče Philips (po registraci, platí do 31. 12. 2024). Podmínky akce najdete ZDE.
Žehlicí kartáč pro přirozeně rovné a lesklé vlasy během 5 minut. Philips Series 5000 BHH885/00 nabízí povrch z turmalínové keramiky, technologii ThermoProtect a 3 možnosti nastavení teploty. Rychlé nahřátí a indikátor připravenosti k použití.

můžete mít DNES

Od MALL

Společnost Philips & Co. byla založena v roce 1891 v nizozemském Eindhovenu s cílem uspokojit rostoucí poptávku po žárovkách, která nastala v důsledku komercionalizace elektřiny.

V září roku 2004 představil Philips novou filozofii značky nazvanou „sense and simplicity”, která se pro společnost stala mezníkem nové cesty vpřed. „Sense and simplicity” odráží snahu společnosti Philips být tržně orientovanou firmou poskytující služby a dodávající výrobky, které plní slib řešit skutečné potřeby zákazníka, snadno se používat a být přitom moderní.

Společnost dnes nabízí širokou škálu produktů v mnoha sekcích např. televizory, domácí zábava, počítačové produkty, telefony, příslušenství, kuchyňské přístroje, potřeby pro domácnost, osobní péče a další produkty.

Specializace

Domácí spotřebiče, televizory, mikrosystémy