Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
•Technologie Bluetooth •Interaktivní aplikace •2 kartáčkové hlavice a 10 nálepek •2 režimy Interaktivní sonický výkon.
můžete mít 6.12. - 9.12.
Sonický elektrický zubní kartáček pro děti s Bluetooth Sonicare For Kids HX6322/04 naučí vaše děti hravou formou jak si správně vyčistit zuby.
můžete mít 9.12. - 11.12.
Kartáčková hlavice W2 Optimal White je ideální pro ty, kteří si chtějí nejen důkladně vyčistit zuby, ale také se zbavit skvrn a získat bělejší úsměv. Skvěle se hodí i jako prostředek k udržení jasných zubů mezi profesionálními bělícími procedurami.
můžete mít 9.12. - 11.12.
Poznejte rozdíl šetrného čištění díky našemu tlakovému senzoru a zároveň získejte bělejší zuby za 1 týden.
můžete mít 9.12. - 11.12.
Sonický zubní kartáček odstraňuje až 3× více zubního plaku než manuální kartáček. Philips Sonicare 3100 HX3673/14 nabízí tlakový senzor pro šetrné čištění, časovač Smarttimer na 2 minuty, funkci QuadPacer a tenký ergonomický design pro snadné použití. Automatické upozornění na výměnu hlavice.
Momentálně nedostupné
Philips Sonicare ProResults je ideální pro zkušené i začínající uživatele zubních kartáčků Sonicare. Hlavice zubního kartáčku Philips Sonicare má tvarovaný tvar, který se přirozeně přizpůsobuje tvaru zubů a umožňuje čištění těžko přístupných míst. Hlava kartáčku odstraňuje až 2krát více plaku než bě
Momentálně nedostupné
Zubní kartáček C3 Premium Plaque Defence se přizpůsobuje tvaru zubů a dásní díky použití flexibilních bočních prvků, které zvětšují kontaktní plochu se zuby čtyřikrát více než běžné zubní kartáčky, což umožňuje hloubkové čištění. Pro účinné čištění je třeba hrot vyměnit každé 3 měsíce. To můžete sna
Momentálně nedostupné
Sonický elektrický zubní kartáček, tlakový senzor, funkce QuadPacer a SmarTimer, tenký ergonomický design, 2 ks v balení
Momentálně nedostupné
Společnost Philips & Co. byla založena v roce 1891 v nizozemském Eindhovenu s cílem uspokojit rostoucí poptávku po žárovkách, která nastala v důsledku komercionalizace elektřiny.
V září roku 2004 představil Philips novou filozofii značky nazvanou „sense and simplicity”, která se pro společnost stala mezníkem nové cesty vpřed. „Sense and simplicity” odráží snahu společnosti Philips být tržně orientovanou firmou poskytující služby a dodávající výrobky, které plní slib řešit skutečné potřeby zákazníka, snadno se používat a být přitom moderní.
Společnost dnes nabízí širokou škálu produktů v mnoha sekcích např. televizory, domácí zábava, počítačové produkty, telefony, příslušenství, kuchyňské přístroje, potřeby pro domácnost, osobní péče a další produkty.