Cena
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- 4,1cm (1,6") displej s bílým podsvícením, hlasitý odposlech, doba hovoru 16h * pohotovostní doba 200h * Programovatelné horké klávesy pro rychlou volbu * ID volajícího * bílá, dvojče
Momentálně nedostupné
- 4,1cm (1,6") displej s bílým podsvícením * hlasitý odposlech, doba hovoru 16h * pohotovostní doba 200h * Programovatelné horké klávesy pro rychlou volbu * ID volajícího – bílá * singl
Momentálně nedostupné
- 4,1cm (1,6") displej s jantarovým podsvícením * doba hovoru 10 h * pohotovostní doba 200 h * černý, dvojče
Momentálně nedostupné
4.6 cm (1.8") reverse display, keypad backlight, speakerphone, 16h talktime, 250h standby time – White, Single
Momentálně nedostupné
Společnost Philips & Co. byla založena v roce 1891 v nizozemském Eindhovenu s cílem uspokojit rostoucí poptávku po žárovkách, která nastala v důsledku komercionalizace elektřiny.
V září roku 2004 představil Philips novou filozofii značky nazvanou „sense and simplicity”, která se pro společnost stala mezníkem nové cesty vpřed. „Sense and simplicity” odráží snahu společnosti Philips být tržně orientovanou firmou poskytující služby a dodávající výrobky, které plní slib řešit skutečné potřeby zákazníka, snadno se používat a být přitom moderní.
Společnost dnes nabízí širokou škálu produktů v mnoha sekcích např. televizory, domácí zábava, počítačové produkty, telefony, příslušenství, kuchyňské přístroje, potřeby pro domácnost, osobní péče a další produkty.