Cena
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Vezměte si hudbu s sebou všude, kam jen chcete! Nevelké rozměry, kvalitní kovový plášť a silikonový protiskluzový prstenec dovolí používat reproduktor všude! Dokonalý zvuk, vysoká hlasitost nastavitelná otočným prstencem na plášti! Přístroj je kompatibilní se všemi telefony, PDA nebo tablety, které
můžete mít 30.12. - 31.12.
Vezměte si hudbu s sebou všude, kam jen chcete! Nevelké rozměry, kvalitní kovový plášť a silikonový protiskluzový prstenec dovolí používat reproduktor všude! Dokonalý zvuk, vysoká hlasitost nastavitelná otočným prstencem na plášti! Přístroj je kompatibilní se všemi telefony, PDA nebo tablety, které
můžete mít 30.12. - 31.12.
Ultralehká sluchátka ActionFit SHQ3300 odolná proti potu a vybavená nastavitelným držákem za uši vám umožní zaměřit se na cvičení a neztrácet motivaci. Trénujte s neuvěřitelným zvukem a takovým pohodlím, že o nich téměř nevíte. Nastavitelný držák za uši zajistí, že se sluchátka ActionFit SHQ3300 pře
můžete mít 30.12. - 31.12.
Zažijte svobodu. Nezastavte se před ničím. Pevně drží a jsou ultralehká!!
Verze: ActionFit, Phyton, SHQ4300OR/00 EAN:6925970700245 Barva: červeno/bílá Pohodlně zvedáte hovory z vašeho mobilního telefonu. 8,6 mm reproduktory / uzavřená Oblouk na krk Ultra lehké provedení s hmotností 1
můžete mít 30.12. - 31.12.
Zažijte svobodu. Nezastavte se před ničím. Pevně drží a jsou ultralehká!!
Verze: ActionFit, Phyton, SHQ4305WS/00 Barva: černo/bílá Pohodlně zvedáte hovory z vašeho mobilního telefonu. 8,6 mm reproduktory / uzavřená Oblouk na krk Ultra lehké provedení s hmotností 11,4 g pro maximální pohodlí Flexi
můžete mít 30.12. - 31.12.
Společnost Philips & Co. byla založena v roce 1891 v nizozemském Eindhovenu s cílem uspokojit rostoucí poptávku po žárovkách, která nastala v důsledku komercionalizace elektřiny.
V září roku 2004 představil Philips novou filozofii značky nazvanou „sense and simplicity”, která se pro společnost stala mezníkem nové cesty vpřed. „Sense and simplicity” odráží snahu společnosti Philips být tržně orientovanou firmou poskytující služby a dodávající výrobky, které plní slib řešit skutečné potřeby zákazníka, snadno se používat a být přitom moderní.
Společnost dnes nabízí širokou škálu produktů v mnoha sekcích např. televizory, domácí zábava, počítačové produkty, telefony, příslušenství, kuchyňské přístroje, potřeby pro domácnost, osobní péče a další produkty.