Cena
Stav zboží
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Výška: 23 mm, Stmívatelné: WIZ, Životnost: 20000 hodin, Hmotnost: 430g, Energetická třída: E, Šířka: 242mm, Průměr: 242mm, Délka: 242mm, Ochrana IP: IP20, Světelný tok: 1300lm, Barva světla: 2700K-650
můžete mít 23.9. - 24.9.
Příkon: 1.3 W, Světelný tok: 250 lm, Technologie: integrovaný LED zdroj, Životnost: 50000 h, Index podání barev: CRI ? 80, Teplota barvy světla: 3000 K, Energetická třída: A, Hmotnost: 740 g, Krytí: I
můžete mít 17.10. - 22.10.
Příkon: 1.3 W, Světelný tok: 250 lm, Technologie: integrovaný LED zdroj, Životnost: 50000 h, Index podání barev: CRI ? 80, Teplota barvy světla: 3000 K, Energetická třída: A, Hmotnost: 912 g, Krytí: I
můžete mít 25.9. - 27.9.
Výška: 123 mm, Výměna barev: ano, Stmívatelné: WIZ, Životnost: 15000 hodin, Hmotnost: 278g, Energetická třída: G, Index podání barev Ra: 90, Šířka: 80mm, Délka: 105mm, Ochrana IP: IP20, Světelný tok:
můžete mít 17.10. - 22.10.
Výška: 123 mm, Stmívatelné: WIZ, Životnost: 15000 hodin, Hmotnost: 278g, Energetická třída: G, Index podání barev Ra: ≥ 90, Šířka: 80mm, Délka: 105mm, Ochrana IP: IP20, Světelný tok: 345lm, Barv
můžete mít 25.9. - 27.9.
Výška: 123 mm, Stmívatelné: WIZ, Životnost: 15000 hodin, Hmotnost: 278g, Energetická třída: G, Index podání barev Ra: 90, Šířka: 80mm, Délka: 105mm, Ochrana IP: IP20, Světelný tok: 345lm, Barva světla
můžete mít 17.10. - 22.10.
PHILIPS WiZ Colors 60W E27 RGB 3-pack
můžete mít 24.9. - 25.9.
PHILIPS WiZ Filament 40W E27 RGB
můžete mít 24.9. - 25.9.
PHILIPS WiZ neon flex strip 3m
můžete mít 24.9. - 25.9.
PHILIPS WiZ Smart plugi smart zásuvka WIZ
můžete mít 24.9. - 25.9.
Momentálně nedostupné
Momentálně nedostupné
Výška: 220 mm, Výměna barev: ano, Třída ochrany: I, Stmívatelné: ZigBee, Životnost: 25000 hodin, Hmotnost: 950g, Energetická třída: G, Šířka: 155mm, Délka: 125mm, Ochrana IP: IP44, Světelný tok: 1200l
Momentálně nedostupné
Společnost Philips & Co. byla založena v roce 1891 v nizozemském Eindhovenu s cílem uspokojit rostoucí poptávku po žárovkách, která nastala v důsledku komercionalizace elektřiny.
V září roku 2004 představil Philips novou filozofii značky nazvanou „sense and simplicity”, která se pro společnost stala mezníkem nové cesty vpřed. „Sense and simplicity” odráží snahu společnosti Philips být tržně orientovanou firmou poskytující služby a dodávající výrobky, které plní slib řešit skutečné potřeby zákazníka, snadno se používat a být přitom moderní.
Společnost dnes nabízí širokou škálu produktů v mnoha sekcích např. televizory, domácí zábava, počítačové produkty, telefony, příslušenství, kuchyňské přístroje, potřeby pro domácnost, osobní péče a další produkty.