Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Vysoušeč vlasů s výkonem 1200 W v kompaktním designu se skladnou rukojetí, díky tomu je vhodný i na cestování. Philips EssentialCare BHC010/10 je vybaven nastavením teploty ThermoProtect umožňuje rychlé a šetrné vysoušení vlasů. Nastavení studeného vzduchu umožňuje sušení bez poničení vlasů.
můžete mít DNES
Vysoušeč vlasů s 2100W DC motorem se šesti flexibilními nastaveními rychlosti a teploty. Philips BHD501/00 Hair Dryer Series 5000 nabízí senzor ThermoShield, technologii Cool Shot na zafixování účesu a ionizační péči pro hladké a lesklé vlasy.
můžete mít DNES
můžete mít DNES
Rovnoměrné zastřižení jedním tahem Patentovaný zastřihovací nástavec nabízí 11 možností nastavení délky v rozsahu 1–3 mm, snadno tak dosáhnete rovnoměrného zastřižení na požadovanou délku.
můžete mít 9.8. - 12.8.
můžete mít DNES
můžete mít DNES
Vysoušeč vlasů s příkonem 1800 W, 4 teplotami a 2 rychlostmi. Philips 7000 ThermoShield Advanced BHD723/10 je vybaven technologií ThermoShield Advanced pro rychlé vysoušení bez přesušení vlasů a duálním systémem senzorů pro snímání teploty vysoušení a okolního prostředí. 8× více záporných iontů pro hladké a lesklé vlasy, minerální ionty pro UV ochranu a vodní ionty pro hloubkovou hydrataci.
můžete mít DNES
Tlačítka ovládání Díky intuitivnímu uživatelskému rozhraní získáte přesnou zpětnou vazbu o zvolené délce.
můžete mít 9.8. - 12.8.
Vysoušeč na vlasy s kompaktním a lehkým designem, který je pohodlný na používání. Unikátně navržený nástavec ThermoProtect efektně mísí teplý a chladný vzduch pro efektivní vysušení vlasů.
můžete mít 6.8. - 7.8.
Společnost Philips & Co. byla založena v roce 1891 v nizozemském Eindhovenu s cílem uspokojit rostoucí poptávku po žárovkách, která nastala v důsledku komercionalizace elektřiny.
V září roku 2004 představil Philips novou filozofii značky nazvanou „sense and simplicity”, která se pro společnost stala mezníkem nové cesty vpřed. „Sense and simplicity” odráží snahu společnosti Philips být tržně orientovanou firmou poskytující služby a dodávající výrobky, které plní slib řešit skutečné potřeby zákazníka, snadno se používat a být přitom moderní.
Společnost dnes nabízí širokou škálu produktů v mnoha sekcích např. televizory, domácí zábava, počítačové produkty, telefony, příslušenství, kuchyňské přístroje, potřeby pro domácnost, osobní péče a další produkty.