Cena
Stav zboží
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Bluetooth reproduktor s výstupním výkonem 40 W RMS a stereo zvukovým systémem. Nabízí Bluetooth 5.2, nabíjení přes kabel USB. Disponuje certifikací IP67, má vestavěnou baterii s kapacitou 5 000 mAh, což vystačí až na 24 h hraní. Je opatřen vestavěným mikrofonem. Hands free volání.
můžete mít 18.7.
Je sice malý, ale i přesto vydává výrazný zvuk – přenosný Bluetooth 5.2 reproduktor Philips TAS4807 je osazený 1× 45mm širokopásmovým převodníkem a může se pochlubit RMS hudebním výkonem 10 W. Na nabití hraje 12 h, je odolný vodě i prachu dle normy IP67, disponuje handsfree mikrofonem a podporuje Multipoint BT i GRP párování.
můžete mít ZÍTRA
Je sice malý, ale i přesto vydává výrazný zvuk – přenosný Bluetooth 5.2 reproduktor Philips TAS4807 je osazený 1× 45mm širokopásmovým převodníkem a může se pochlubit RMS hudebním výkonem 10 W. Na nabití hraje 12 h, je odolný vodě i prachu dle normy IP67, disponuje handsfree mikrofonem a podporuje Multipoint BT i GRP párování.
můžete mít ZÍTRA
Malý šikula s krásně plným zvukem, hudebním výkonem 3 W a 10h výdrží na nabití – to je stylový kapesní Bluetooth 5.0 reproduktor Philips TAS2505 osazený 1,75" širokopásmovým převodníkem a vybavený LED diodami pro parádní světelnou show. Voděodolný repráček lze díky mikrofonu používat i pro handsfree hovory.
můžete mít ZÍTRA
Udělejte rámus! Velký zvuk pro každé dobrodružství.
můžete mít 24.7. - 26.7.
Díky reproduktoru Bluetooth, který je tak malý, že ho můžete pověsit na zápěstí, si nesete party v kapse!
můžete mít 24.7. - 26.7.
Přiveďte každou píseň a každý film k životu díky hutnému zvuku, který naplní celou místnost.
můžete mít 24.7. - 26.7.
PHILIPS TAS3505/00 BLUETOOTH REPRODUKTOR
můžete mít 22.7. - 23.7.
Tento výkonný bezdrátový reproduktor poskytuje bohatý zvuk o výkonu 80 W – samostatněnebo jako součást instalace ve více místnostech.
můžete mít 24.7. - 26.7.
Společnost Philips & Co. byla založena v roce 1891 v nizozemském Eindhovenu s cílem uspokojit rostoucí poptávku po žárovkách, která nastala v důsledku komercionalizace elektřiny.
V září roku 2004 představil Philips novou filozofii značky nazvanou „sense and simplicity”, která se pro společnost stala mezníkem nové cesty vpřed. „Sense and simplicity” odráží snahu společnosti Philips být tržně orientovanou firmou poskytující služby a dodávající výrobky, které plní slib řešit skutečné potřeby zákazníka, snadno se používat a být přitom moderní.
Společnost dnes nabízí širokou škálu produktů v mnoha sekcích např. televizory, domácí zábava, počítačové produkty, telefony, příslušenství, kuchyňské přístroje, potřeby pro domácnost, osobní péče a další produkty.