Cena
Stav zboží
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Ke zdroji zvuku je připojíte bez použití kabelu pomocí Bluetooth 5.0 bezdrátové technologie – moderní přenosná sluchátka Philips TAT2236 vám hned po spárování s mobilem pustí do uší zvuk skvělé kvality a budou hrát celých 6 h na nabití. Dalších 12 h provozu přidá nabíjecí box. Model je odolný vodě dle IPX4 a vybavený handsfree funkcí.
můžete mít DNES
Radujte se z maličkostí, radujte se z maličkých Bluetooth 5.3 sluchátek Philips TAT1209 s přirozeným zvukem a s funkcí posílení basů. Na nabití hrají 6 h, nabíjecí pouzdro prodlužuje dobu provozu sluchátek o dalších 12 h. Jsou vybavena mikrofonem a odolná dle normy IPX4.
můžete mít DNES
Udělají radost malým posluchačům a malým posluchačkám nejen příjemným zvukem, ale také hezkým designem se světelnými panely – dětská Bluetooth 5.0 sluchátka Philips TAK4206 mají omezenou hlasitost na bezpečných 85 dB a lze je ovládat aplikací Philips Headphones. Na nabití hrají 28 h, disponují audio vstupem pro kabelové připojení a mají mikrofon pro handsfree hovory.
můžete mít DNES
Ke zdroji zvuku je připojíte bez použití kabelu pomocí Bluetooth 5.0 bezdrátové technologie – moderní přenosná sluchátka Philips TAT2236 vám hned po spárování s mobilem pustí do uší zvuk skvělé kvality a budou hrát celých 6 h na nabití. Dalších 12 h provozu přidá nabíjecí box. Model je odolný vodě dle IPX4 a vybavený handsfree funkcí.
můžete mít DNES
Vydrží hrát parádních 29 h na nabití a pro další 4 h provozu je stačí nabíjet jen 15 min – moderní bezdrátová Bluetooth 5.0 sluchátka Philips TAH4205 se kromě skvělé výdrže a rychlonabíjení pyšní i prokresleným zvukem s možností zvýraznění hloubek tlačítkem BASS. Ve výbavě mají mikrofon pro handsfree a lze je složit do kompaktních rozměrů.
Momentálně nedostupné
Společnost Philips & Co. byla založena v roce 1891 v nizozemském Eindhovenu s cílem uspokojit rostoucí poptávku po žárovkách, která nastala v důsledku komercionalizace elektřiny.
V září roku 2004 představil Philips novou filozofii značky nazvanou „sense and simplicity”, která se pro společnost stala mezníkem nové cesty vpřed. „Sense and simplicity” odráží snahu společnosti Philips být tržně orientovanou firmou poskytující služby a dodávající výrobky, které plní slib řešit skutečné potřeby zákazníka, snadno se používat a být přitom moderní.
Společnost dnes nabízí širokou škálu produktů v mnoha sekcích např. televizory, domácí zábava, počítačové produkty, telefony, příslušenství, kuchyňské přístroje, potřeby pro domácnost, osobní péče a další produkty.