Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Philips X-tremeVision PRO150 +150% H4 12V 60/55W 12342XVPS2 Box 2ks Nejlepší kombinace jasu a odolnostiSvítidlo Philips X-tremeVision Pro150 kombinuje působivý jas s mimořádně dlouhou životností, která se dříve zdála u více žárovek nedosažitelná.Rozpoznejte nebezpečí dříve a reagujte rychleji, aby…
můžete mít 2.7.
- autožárovka LongerLife Xenon D2R * 4 roky záruky + 3 navíc – prodlužte 4 letou záruku na 7 let pomocí 3 snadných kroků * napětí 85 V * příkon 35 W * homologace ECE * patice P32d-3 * charakteristika …
můžete mít 9.7. - 11.7.
PHILIPS Xenon Standard D1S 1ks
můžete mít 4.7. - 8.7.
PHILIPS Xenon Standard D2S 1ks
můžete mít 4.7. - 8.7.
PHILIPS Xenon Standard D3S 1ks
můžete mít 4.7. - 8.7.
PHILIPS Xenon Vision D2R 1ks
můžete mít 4.7. - 8.7.
PHILIPS Xenon Vision D2S 1ks
můžete mít 4.7. - 8.7.
PHILIPS Xenon Vision D3S 1ks
můžete mít 4.7. - 8.7.
PHILIPS Xenon Vision D8S 1 ks
můžete mít 9.7. - 11.7.
PHILIPS Xenon WhiteVision D1S 1ks
můžete mít 4.7. - 8.7.
PHILIPS Xenon WhiteVision D2R 1ks
můžete mít 4.7. - 8.7.
PHILIPS Xenon WhiteVision D2S 1ks
můžete mít 4.7. - 8.7.
PHILIPS Xenon WhiteVision D3S 1 ks
můžete mít 4.7. - 8.7.
PHILIPS Xenon X-tremeVision D1S 1ks
můžete mít 4.7. - 8.7.
PHILIPS Xenon X-tremeVision D2R 1ks
můžete mít 4.7. - 8.7.
PHILIPS Xenon X-tremeVision D2S 1ks
můžete mít 4.7. - 8.7.
PHILIPS Xenon X-tremeVision D3S 1ks
můžete mít 4.7. - 8.7.
PHILIPS Xenon X-tremeVision D4S 1ks
můžete mít 4.7. - 8.7.
XtremePower +80% 12342XPS2 H4 P43t-38 12V 60/55W blistr 2ks
můžete mít 4.7. - 8.7.
světelný tok: 250lmživotnost B3: 4000 hživotnost Tc: 8000 hpoužití: Škoda Yeti
můžete mít 2.7.
světelný tok: 300lmživotnost B3: 1500 hživotnost Tc: 3000 h
můžete mít 2.7.
světelný tok: 350lmživotnost B3: 1000 hživotnost Tc: 2000 h
můžete mít 2.7.
světelný tok: 215lmživotnost B3: 1200 hživotnost Tc: 2400 h
můžete mít 2.7.
PHILIPS W21W 2ks
můžete mít 2.7.
Společnost Philips & Co. byla založena v roce 1891 v nizozemském Eindhovenu s cílem uspokojit rostoucí poptávku po žárovkách, která nastala v důsledku komercionalizace elektřiny.
V září roku 2004 představil Philips novou filozofii značky nazvanou „sense and simplicity”, která se pro společnost stala mezníkem nové cesty vpřed. „Sense and simplicity” odráží snahu společnosti Philips být tržně orientovanou firmou poskytující služby a dodávající výrobky, které plní slib řešit skutečné potřeby zákazníka, snadno se používat a být přitom moderní.
Společnost dnes nabízí širokou škálu produktů v mnoha sekcích např. televizory, domácí zábava, počítačové produkty, telefony, příslušenství, kuchyňské přístroje, potřeby pro domácnost, osobní péče a další produkty.