Cena
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Konvenční interiérové a pro signální světla SilverVision, PY21W, BAU15s
Momentálně nedostupné
Konvenční interiérové a pro signální světla Vision, R10W, 10 W
Momentálně nedostupné
Konvenční interiérové a pro signální světla Vision, R5W
Momentálně nedostupné
Konvenční interiérové a pro signální světla Vision, typ: T4W, patice: BA9s, 4 W, 12 V, 2 ks v balení
Momentálně nedostupné
Konvenční interiérové a pro signální světla Vision, W1.2W, 1.2 W
Momentálně nedostupné
Konvenční interiérové a pro signální světla Vision, W16W, 16W
Momentálně nedostupné
Konvenční interiérové a pro signální světla Vision, W21W, 21 W
Momentálně nedostupné
Konvenční interiérové a pro signální světla Vision, W3W, 3 W
Momentálně nedostupné
Konvenční interiérové a pro signální světla Vision, typ: P12W, 21 W, 12 V, 2 ks v balení
Momentálně nedostupné
Konvenční interiérové a pro signální světla Vision, WBT10, W2,1×9,5d
Momentálně nedostupné
Autožárovka Xenon Standard D1S
Momentálně nedostupné
Autožárovka Xenon Standard D2S
Momentálně nedostupné
Autožárovka Xenon Vision D1S
Momentálně nedostupné
Autožárovka Xenon Vision D2R
Momentálně nedostupné
Autožárovka Xenon Vision D2S
Momentálně nedostupné
Autožárovka Xenon Vision D3S
Momentálně nedostupné
Autožárovka Xenon WhiteVision D1S
Momentálně nedostupné
Autožárovka Xenon WhiteVision D2R
Momentálně nedostupné
Autožárovka Xenon WhiteVision D3S
Momentálně nedostupné
Autožárovka Xenon WhiteVision D2S
Momentálně nedostupné
Autožárovka Xenon X-tremeVision D4S, 1 kus v balení
Momentálně nedostupné
Autožárovka Xenon X-tremeVision D3S, 1 kus v balení
Momentálně nedostupné
Autožárovka Xenon X-tremeVision D1S, 1 kus v balení
Momentálně nedostupné
Autožárovka Xenon X-tremeVision D2S, 1 kus v balení
Momentálně nedostupné
Společnost Philips & Co. byla založena v roce 1891 v nizozemském Eindhovenu s cílem uspokojit rostoucí poptávku po žárovkách, která nastala v důsledku komercionalizace elektřiny.
V září roku 2004 představil Philips novou filozofii značky nazvanou „sense and simplicity”, která se pro společnost stala mezníkem nové cesty vpřed. „Sense and simplicity” odráží snahu společnosti Philips být tržně orientovanou firmou poskytující služby a dodávající výrobky, které plní slib řešit skutečné potřeby zákazníka, snadno se používat a být přitom moderní.
Společnost dnes nabízí širokou škálu produktů v mnoha sekcích např. televizory, domácí zábava, počítačové produkty, telefony, příslušenství, kuchyňské přístroje, potřeby pro domácnost, osobní péče a další produkty.