Cena
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Rozměr: 25,3×5,2×16 Věk: 5+ Materiál: karton Obsahuje: 48 pevných kartonových destiček s obrázky. český a slovenský návod ke hře Naučná hra pro děti od 5 let do 10 let, pomocí níž se děti učí zábavnou formou poznávání zlomků tím, že přiřazují.
můžete mít 22.10.
Magnetické číslice se dají připevnit na lednici, pračku, myčku, školní tabuli nebo jakýkoliv jiný kovový povrch. V balení najdete 100 dílků číslic a znaků, s jejich pomocí se děti mohou učit i hrát si zároveň.
můžete mít 16.10. - 17.10.
Magnetická písmenka se dají připevnit na lednici, pračku, myčku, školní tabuli nebo jakýkoliv jiný kovový povrch – dokonce i radiátor topení! V balení najdete celkem 100 dílků s písmenky, s jejichž pomocí si děti mohou poskládat libovolný text i věty a mohou se učit i hrát si zároveň.
můžete mít 16.10. - 17.10.
Rozměry: 24,5×25×6 cm Věk: 5+ Materiál: papír První Pexeso pro 2–3 hráče od 4–5 let, při kterém zapojíte i sluch! Poznáte 2 stejné zvuky? Obsahuje i težší variantu hry od 8 let se speciální barevnou hrací deskou Hra získala 3 ocenění odborníků i.
Momentálně nedostupné
Rozměry balení: 21×32×31 cm Věk: 4+ Materiál: papír Dětské Pexeso pro nejmenší děti od 3–4 let s pevnými obrázkovými kartičkami s krásnými malovanými dětskými motivy Vydrží téměř vše Kartičky s obrázky jsou vyrobené z velmi trvdého lisovaného.
Momentálně nedostupné
Společnost PEXI vznikla v roce 2006 jako nástupce firmy Marcel Pech. Od roku 2007 zastupujeme značku naučných a společenských her Alexander pro český a slovenský trh, ke které jsme přidali po pečlivém výběru několik dalších dodavatelů.
Sortiment jsme rozšířili mj. o nešpinivé modelovací hmoty a uklidňující hračky pro nejmenší. V současné době zastupujeme tyto značky, kterým věnujeme náležitou a plnou péči – Alexander, PlayFoam, Learning Resources, Cloud B, Fun a Doodle Roll. Naším krédem je dodávat kvalitní, zajímavé hračky a hry za rozumnou cenu, dostupné co nejširší vrstvě zákazníků, které mají pro své uživatele smysl a užitek.