10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Orava rychlovarná konvice Hiluxe 2 B Orava rychlovarná konvice Hiluxe 2 B
Orava rychlovarná konvice Hiluxe 2 B

Varná konvice s příkonem 2200 W o objemu 1,7 litru v nerezovém provedení. Orava Hiluxe 2 B je vybavena 360° základnou, topným tělesem překryté deskou z ušlechtilé oceli, ochranou před ohřevem bez vody a automatickým vypnutím.

můžete mít ZÍTRA

Od MALL
Orava rychlovarná konvice VK-3817 AW Orava rychlovarná konvice Hiluxe 2 B
Orava rychlovarná konvice VK-3817 AW

Varná konvice s příkonem 2000 W a objemem 1,7 litru. Orava VK-3817 AW je vybavena elektronickou regulací teploty s možností 5 nastavení různých teplot. Barva stupnice vody se mění podle nastavené teploty.

Momentálně nedostupné

Od MALL
Orava varná konvice Delux 1 Orava rychlovarná konvice Hiluxe 2 B
Orava varná konvice Delux 1

Varná konvice s příkonem 2500 W o objemu 1,7 litru. Orava Delux 1 je vybavena elektronickou regulací teploty, nastavením 5 různých teplot a topným tělesem překrytým deskou z ušlechtilé oceli. Ochrana před ohřevem bez vody..

Momentálně nedostupné

Od MALL
Orava rychlovarná konvice VK-3817 A Orava rychlovarná konvice VK-3817 A
Orava rychlovarná konvice VK-3817 A

Nerezová rychlovarná konvice VK-3817 A s příkonem 2000 W a objemem 1,7 l. Konvice umožňuje elektronicky regulovat teplotu vody, zahřeje na předem zvolenou teplotu. Nastavení 5-ti různých teplot a stupnice se mění podle barev!

Momentálně nedostupné

Od MALL

Více než půl století je značka Orava součástí našeho každodenního života. Technologiemi, kvalitou a designem představuje důstojnou konkurenci velkým světovým výrobcům. Dlouhodobá tradice, spojení s názvem Slovenského regionu je v mnoha rodinách symbolem neustálé inovace produktů a technologií - první rozhlasový, ale i první televizní přijímač, první televizní vysílání v barvě, první LCD TV přijímač či DVD přehrávač. K dnešnímu dni se značka postupně prosazuje na několika evropských trzích, kde přesvědčuje zákazníky pružným reagováním na uživatelské požadavky nebo lokalizováním jednotlivých výrobků s cílem maximálního přizpůsobení specifikám těchto trhů.