Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Orava VK-4017 B SKLENĚNÁ KONVICE Orava VK-4017 B SKLENĚNÁ KONVICE
Orava VK-4017 B SKLENĚNÁ KONVICE

Skleněná konvice ORAVA VK-4017 B Vnitřní LED osvětlení během provozu Moderní nerezovo-skleněný design Objem vody: max. 1,7 l Varná nádoba na odnímatelném 360 ° otočném podstavci Topné těleso překryté …

můžete mít 6.2. - 7.2.

Orava VK-2015 PLASTOVÁ KONVICE Orava VK-4017 B SKLENĚNÁ KONVICE
Orava VK-2015 PLASTOVÁ KONVICE

Plastová konvice ORAVA VK-2015 Objem vody max. 1,2l Varná nádoba na odnímatelném 360° otočném podstavci Topné těleso překryté plotnou z ušlechtilé oceli Ochrana před ohřevem bez vody Automatické vypnutí …

můžete mít 6.2. - 7.2.

Orava VK-3717 NEREZOVÁ KONVICE Orava VK-4017 B SKLENĚNÁ KONVICE
Orava VK-3717 NEREZOVÁ KONVICE

Nerezová konvice ORAVA VK-3717 Varná nádoba z ušlechtilé nerezové oceli Objem 1,7 l Otvírání vrchního víka konvice stlačením tlačítka Varná nádoba na odnímatelném 360° otočném podstavci Skrytá spirála …

můžete mít 6.2. - 7.2.

Orava VK-3719 B NEREZOVÁ KONVICE Orava VK-3719 B NEREZOVÁ KONVICE
Orava VK-3719 B NEREZOVÁ KONVICE

Nerezová konvice ORAVA VK-3719 B 41VKVKNZ

Momentálně nedostupné

Orava VK-4017 W SKLENĚNÁ KONVICE Orava VK-3719 B NEREZOVÁ KONVICE
Orava VK-4017 W SKLENĚNÁ KONVICE

Skleněná konvice ORAVA VK-4017 W Vnitřní LED osvětlení během provozu Moderní nerezovo-skleněný design Objem vody: max. 1,7 l Varná nádoba na odnímatelném 360 ° otočném podstavci Topné těleso překryté …

Momentálně nedostupné

Více než půl století je značka Orava součástí našeho každodenního života. Technologiemi, kvalitou a designem představuje důstojnou konkurenci velkým světovým výrobcům. Dlouhodobá tradice, spojení s názvem Slovenského regionu je v mnoha rodinách symbolem neustálé inovace produktů a technologií - první rozhlasový, ale i první televizní přijímač, první televizní vysílání v barvě, první LCD TV přijímač či DVD přehrávač. K dnešnímu dni se značka postupně prosazuje na několika evropských trzích, kde přesvědčuje zákazníky pružným reagováním na uživatelské požadavky nebo lokalizováním jednotlivých výrobků s cílem maximálního přizpůsobení specifikám těchto trhů.