10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Orava Multifunkční hrnec MH-05 Orava Multifunkční tlakový hrnec 9 v 1 MH-04
Orava Multifunkční hrnec MH-05

Multifunkční hrnec Jednoduché ovládání a rychlé vaření Plně automatický provoz Objem 1,5 l (pro přípravu 450 g rýže) Vhodný pro přípravu všech druhů rýže včetně rýže na sushi Pařák pro šetrné a zdravé vaření ryb, zeleniny, případně pro ohřev d…

můžete mít 4.7. - 8.7.

Orava Multifunkční tlakový hrnec 9 v 1 MH-04 Orava Multifunkční tlakový hrnec 9 v 1 MH-04
Orava Multifunkční tlakový hrnec 9 v 1 MH-04

Multifunkční hrnec 9 v 1 Hrnec vhodný pro pomalé vaření, vaření, dušení, pečení, smažení, vaření v horké páře, grilování a s funkcí tlakového hrnce 9 výchozích funkcí s možností manuálního nastavení Možnost odloženého startu a funkce udržování…

můžete mít 4.7. - 8.7.

Orava MH-05 MULTIFUNKČNÍ HRNEC Orava Multifunkční tlakový hrnec 9 v 1 MH-04
Orava MH-05 MULTIFUNKČNÍ HRNEC

Multifunkční rýžovar Orava MH-05 se stane neodlučitelnou součástí vašeho vaření.

můžete mít 4.7. - 8.7.

Orava Multifunkční hrnec 8 v 1 MH-02 Orava Multifunkční hrnec 8 v 1 MH-02
Orava Multifunkční hrnec 8 v 1 MH-02

Multifunkční hrnec 8 v 1 Hrnec je vhodný na vaření, pečení, smažení, fritování, vaření v páře, grilování, ohřívání a pomalé vaření Časovač: do 120 minut Vysoce kvalitní nepřilnavý a odolný povrch Dokonalá tepelná vodivost Snadné čištění – mož…

Momentálně nedostupné

Více než půl století je značka Orava součástí našeho každodenního života. Technologiemi, kvalitou a designem představuje důstojnou konkurenci velkým světovým výrobcům. Dlouhodobá tradice, spojení s názvem Slovenského regionu je v mnoha rodinách symbolem neustálé inovace produktů a technologií - první rozhlasový, ale i první televizní přijímač, první televizní vysílání v barvě, první LCD TV přijímač či DVD přehrávač. K dnešnímu dni se značka postupně prosazuje na několika evropských trzích, kde přesvědčuje zákazníky pružným reagováním na uživatelské požadavky nebo lokalizováním jednotlivých výrobků s cílem maximálního přizpůsobení specifikám těchto trhů.