Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
„Pátý element představuje symbol pokroku. V opozici ke všem skutečným a hmatatelným základním elementům – země, voda, vzduch a oheň, je pátý element tajemnou neviditelnou energií, která nás obklopuje. “.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Přidejte do vašeho dne nádech vzrušení neodolatelným návrhem nebo koketním dotykem z vaší oblíbené kytice a budete připraveni na každou příležitost. Nike Pink je dokonalým doplňkem odhodlané a sebevědomé ženy.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Podmanivá je přídavné jméno pro tuto ovocnou a květinovou esenci. Ženský a ovocný začátek ve znamení malin a sladké hrušky se prolíná s nejznámějšími květinovými vůněmi růže a jasmínu a vytváří neuvěřitelnou sprchu pocitů, které oslňují teplým pozadím pralinky a vanilky.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Sladká exploze květinových a ovocných tónů, které nám unikají z rušného města a zjemňují tempo města. V této vůni se rodí červené ovoce v kombinaci s jemnými bílými květy a lahodnými mandlemi.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Deodorant pro muže Nike Ultra Blue vyniká svou osvěžující vůní. Osvěžte se příjemnou kombinací máty a citronu, jejichž tóny plynule přechází ve spojení vůní ananasu, listu fialky a rozmarýnu. Základ tvoří zemitý mech, mořská sůl a aromatický jantar.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Deodorant pro ženy A Sparkling Day od Nike vyniká sladkou vůní. Svěží ovocné svrchní tóny tvoří mango, mandarinka a černý rybíz. V květinovém srdci se mísí něžné vůně fialky, konvalinky a kořenu kosatce. Základ tvoří vanilka, pačuli a fazole tonka.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Sladká exploze květinových a ovocných tónů, které zjemňují divoké tempo města. V této vůni se rodí červené ovoce v kombinaci s jemnými bílými květy a lahodnými mandlemi. Vůně, která nás obklopuje dřevitou a opojnou jantarovou aurou, aby nám poskytl útočiště míru při západu slunce.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Nike Ultra Blue je citrusově-ovocný deodorant pro muže. Osvěžte se příjemnou kombinací máty a citronu, jejichž tóny plynule přechází ve spojení vůní ananasu, listu fialky a rozmarýnu. Základ tvoří zemitý mech, mořská sůl a aromatický jantar.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Deodorant pro muže Nike Ultra Green vyniká citrusově-dřevitou vůní. Osvěžte se příjemnou kombinací citronu, grapefruitu a jablka. V srdci se mísí tóny cedrového a naplaveného dřeva spolu s vodními akordy a medem, který tomuto spojení dodává sladký nádech.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Nike 5th Element Woman je ovocně-květinová vůně pro mladé, nezávislé ženy.
Momentálně nedostupné
Energická vůně, která se probouzí díky energickému charakteru citronu protkaného pikantním zázvorem.
Momentálně nedostupné
Vydejte se do noci, aniž byste zůstali nepovšimnuti, s kolekcí dřevitých, hlubokých a intenzivních parfémů, které předvedou váš jedinečný styl.
Momentálně nedostupné
nike nahoru nebo dolů Dvě řady vůní:
Momentálně nedostupné
Orientální vůně pro ženy
Nóty vůně:
Momentálně nedostupné
Jiskřivá, zábavná a přitažlivá vůně pro městskou ženu.
Momentálně nedostupné
Sladká exploze květinových a ovocných tónů, která nás vynese z rušného města a zmírní jeho zběsilé tempo.
Momentálně nedostupné
Jiskřivá, zábavná a přitažlivá vůně pro městskou ženu.
Momentálně nedostupné
Sladká exploze květinových a ovocných tónů, která nás vynese z rušného města a zmírní jeho zběsilé tempo.
Momentálně nedostupné
Vydejte se do noci, aniž byste zůstali nepovšimnuti, s kolekcí dřevitých, hlubokých a intenzivních parfémů, které předvedou váš jedinečný styl.
Momentálně nedostupné
Roll-on deodorant se svěží, energickou vůní.
Momentálně nedostupné
Roll-on deodorant pro ženy s ovocně-květinovou vůní
Vonné tóny:
Momentálně nedostupné
Květinově-ovocná vůně pro ženy
Tóny vůně:
Momentálně nedostupné
Květinová vůně pro ženy
Tóny vůně:
Momentálně nedostupné
Květinová vůně pro ženy
Tóny vůně:
Momentálně nedostupné
NIKE je americká společnost s dlouholetou tradicí, byla založena v roce 1957, zakladateli byli Bill Bowerman a Phil Knight. V 60.letech 20. století je vymýšlen design atletické obuvi, otevřen obchod ve Stanfordu, spolupráce obou pánů vyúsťuje v založení společnosti s názvem BLUE RIBBON SPORTS, atletická obuv řady Tigger má obrovský úspěch, společnost se dostává do povědomí veřejnosti, podílí se na akcích ve sportovní oblasti...
70. léta 20. století – v roce 1970 začíná společnost používat logo, které využívá dodnes a zároveň mění název na NIKE. Začíná také vyrábět první trička, dětskou sportovní obuv, spolupracuje s řadou sportovců, rozvíjí nadále svou obchodní činnost i do zahraničí -Taiwan, Korea, Evropa...
80.léta 20. století NIKE vyrábí přes 200 typů bot, vytváří speciální sérii basketbalových dresů a sportovního oblečení, spolupracuje nejen v oblasti sponzorování, ale i reklamy se světovými sportovci, rozšiřuje svou výrobu o denimové oblečení...
V 90. letech společnost NIKE neustále zdokonaluje a vyvíjí své technologie, rozšiřuje oblast zahraniční výroby a obchodu a celkově rozšiřuje sortiment svých produktů. V roce 2000 začíná NIKE vyrábět hodinky. Tyto hodinky se vyznačují skvělým zpracováním a moderním designem, variabilita hodinek NIKE umožňuje jejich využití v každodenní činnosti tak i v extrémních situacích.