Cena
Dostupnost
Zboží od
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Složení parfému: vetiver, santalové dřevo, levandule, bergamot, zázvor, máta, rozmarýn, ambra.
můžete mít 11.1.
Složení parfému: jablko, lotos, dubový mech, cedr, zelené lístky, pižmo, ambra, mimóza.
můžete mít 11.1.
Složení parfému: jasmín, cypřiš, mech, citron, šalvěj muškátová, pižmo, aldehydy, neroli, pačuli, brambořík, koriandr, santalové dřevo, limetka, pelargonie, bergamot, cedr, kmín, ambra, estragon, růže.
můžete mít 11.1.
Složení parfému: kardamom, likér Spicy Mint, petitgrain, mořské tóny, cedr, muškátový oříšek, santalové dřevo, pižmo, levandule.
můžete mít 11.1.
Toaletní voda Nautica Voyage N-83 od značky Nautica je aromatická vodní vůně pro muže. Svrchní tóny tvoří mořské tóny, pikantní máta a petitgrain. Střední tóny tvoří kardamom, muškátový oříšek a levandule. Základními tóny jsou pižmo, santalové dřevo a cedr.
můžete mít 4.1. - 5.1.
Vůně Voyage Sport od značky Nautica je svěží, dřevitá vůně pro muže, která byla poprvé představen a v roce 2016. Mísí v sobě v úvodu citrusy, koriandr, mořskou sůl a mořské tóny – poté se o slovo přihlásí srdce tvořené palmovými listy, muškátem, jablkem a zelenou paprikou.
můžete mít 4.1. - 5.1.
Složení parfému: jasmín, leknín, ananas, santalové dřevo, bergamot, cedr, pižmo, broskev.
můžete mít 11.1.
Složení parfému: amalfský citron, sůl, geranium, mořská voda, ambra, týkové dřevo, levandule.
můžete mít 11.1.
Složení parfému: dubový mech, kašmírové dřevo, clearwood, Hivernal®, bergamot, mandarinka, bílá ambra, mořská řasa, borovice.
můžete mít 11.1.
Nautica Voyage Heritage od Nautica je osvěžující a dobrodružná vůně, která zachycuje ducha volného moře a pocit svobody, který s sebou nese. Tato toaletní voda kombinuje svěžest aromatických bylin s mužnými dřevitými tóny, vytváří energický a sebevědomý dojem.
můžete mít 4.1. - 5.1.
Složení parfému: jablko, mech, jantar, zeleň, voda, pižmo.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: vetiver, šalvěj, pižmo, grapefruit, břečťan, bergamot, cedr, konvalinka, mořské tóny.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: zelený pepř, jablko, vetiver, pačuli, koriandr, palmový list, geranium, mořské tóny, mořská sůl, brazilské červené dřevo, citrusy, pižmo.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jablko, lotos, dubový mech, cedr, zelené lístky, pižmo, ambra, mimóza.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: zelený pepř, jablko, vetiver, pačuli, koriandr, palmový list, geranium, mořské tóny, mořská sůl, brazilské červené dřevo, citrusy, pižmo.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: amalfský citron, sůl, geranium, mořská voda, ambra, týkové dřevo, levandule.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: zelený pepř, jablko, vetiver, pačuli, koriandr, palmový list, geranium, mořské tóny, mořská sůl, brazilské červené dřevo, citrusy, pižmo. Jiskřivá, energizující a velmi přitažlivá vůně Nautica Voyage Sport byla uvedena na trh v.
Momentálně nedostupné
Nautica - Inspirováno mořem, navrženo pro městský život - tak by se dala charakterizovat dnešní podoba a směrování značky Nautica.
Ztělesňuje moderní americkou klasiku, jejíž hodnoty jsou postaveny na kvalitě a designu. Nautica je založena především na obdivu, lásce a úctě k vodě, a to kdekoli, každý den. V každém aspektu značky se zrcadlí duch námořní tradice a zachycuje podstatu aktivního a temperamentního životního stylu. Tato značka byla založena v USA roku 1983 a do podvědomí vešla kolekcí pánského oblečení. Od té doby rozšířila svou škálu produktů na dámské, pánské i dětské oblečení a doplňky, hodinky a parfémy.
První kolekce hodinek Nautica byla představena v roce 1994, hodinky kombinují styl, barvy a současný evropský design. Hodinky prochází při výrobě celou řadou testů na voděodolnost, simulace stárnutí, teplotní šoky či odolnost používaných materiálů. Nautica osazuje své hodinky pouze značkovými švýcarskými a japonskými strojky jako ETA, Ronda, Citizen či Seiko. Koncept hodinek Nautica je nadčasový a evoluční.
Za posledních třicet let se Nautica stala jednou z nejuznávanějších lifestylových amerických značek na světě. Dnes je dostupná ve více než 75 zemích s 265 samostatnými značkovými prodejnami Nautica. Po celém světě naleznete přes 3000 značkových prodejen Nautica, které jsou součástí jiných obchodů.
-
• Je to značka inspirovaná mořem, založená především na obdivu a úctě k vodě. Design kolekcí zachycuje podstatu aktivního a temperamentního městského života.
-
• Pro produkty značky Nautica je typická vysoká kvalita, výrazná barevnost a osobitý nezaměnitelný styl.
-
• Značka Nautica je určena pro člověka, který je aktivní a žije svůj život naplno.