Cena
Stav zboží
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Dřevěný podstavec v přírodní barvě je základnou pro celkem 16 geometrických těles ve čtyřech barvách. Jedna barva vždy představuje určitou výšku – modrá tělesa nejmenší, žlutá tělesa vyšší, červená ještě vyšší a tmavě zelená ta nejvyšší.
můžete mít ZÍTRA
Tabulka pro procvičování čísel od 1 do 100. Sada obsahuje jednu tabulku 10 × 10 políček s modrým podkladem a dřevěnou krabičku s čísly od 1 do 100. Dítě se učí číselné posloupnosti od 1 do 100.
můžete mít ZÍTRA
Toto dřevěné puzzle je skvělou pomůckou pro rozvoj představivosti u dětí. Puzzle lze rozložit na několik dílku a pomocí úchytů se dítě snaží vrátit všechny dílky zpět tak, aby mu vznikl správný obrázek.
můžete mít ZÍTRA
Tato celodřevěná pomůcka je složena z podstavce v přírodní barvě a čtyř druhů základních geometrických tvarů vždy ve třech barvách – červené, modré a žluté. Dítě navléká na kolíky vždy ten tvar, který má příslušný počet otvorů podle počtu kolíků.
můžete mít ZÍTRA
Sada dětských her 5v1, se kterými mohou malé děti trávit příjemný čas a zároveň pronikat do světa, barev, tvarů, čísel a dalšího nového poznávání.
můžete mít 12.8.
Sada dětských her 5v1, se kterými mohou malé děti trávit příjemný čas a zároveň pronikat do světa, barev, tvarů, čísel a dalšího nového poznávání.
můžete mít 12.8.
Stejně jako celá metoda Montessori, tak i všechny používané pomůcky jsou dílem paní Marie Montessori, která se někdy při práci nechala inspirovat také pomůckami vypracovanými francouzskými lékaři Itardem a Seguinem. Při vymýšlení a vývoji materiálu byl kladen důraz na to, aby vzbuzoval dětskou zvědavost a pomůcky měly vzdělávací charakter. Montessori pomůcky jsou takové „učebnice", u kterých si dítko může vše vyzkoušet na vlastní kůži, může si daný koncept „osahat".
Edukativní hodnota každé pomůcky je velmi hluboká. Každá pomůcka izoluje jednu kvalitativní vlastnost a tím usnadňuje dítěti její zvládnutí. Pomůcky seznamují děti s barvami, zvuky, hudbou, základy budoucí školní výuky, jako je počítání, čtení a psaní, ale také se složitějšími věcmi, které často nechápou či neumí ani někteří dospělí. Díky své velmi silné estetické kvalitě dítko doslova přitahují. Kvalita materiálu často přímo vybízí k tomu, aby se s pomůckou zacházelo jemně, opatrně, s úctou a zodpovědností. Materiál je konstruován tak, aby dítě samo poznalo, pokud udělá chybu. Dítko okamžitě zná výsledek, opravuje se samo. U složitějšího materiálu pak pomáhají získané zkušenosti a poznatky. Tím se učí analytickému myšlení a samostatnému řešení problémů.