Cena
Stav zboží
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Dřevěný podstavec v přírodní barvě je základnou pro celkem 16 geometrických těles ve čtyřech barvách. Jedna barva vždy představuje určitou výšku – modrá tělesa nejmenší, žlutá tělesa vyšší, červená ještě vyšší a tmavě zelená ta nejvyšší.
můžete mít 4.5.
Dřevěná mapa, na které jsou vyobrazeny státy Evropy jako dílky puzzle, které do sebe přesně zapadají. Jednotlivé státy jsou od sebe barevně odlišeny pro jednodušší rozeznávání a skládání.
můžete mít 6.5.
Tabulka pro procvičování čísel od 1 do 100. Sada obsahuje jednu tabulku 10 × 10 políček s modrým podkladem a dřevěnou krabičku s čísly od 1 do 100. Dítě se učí číselné posloupnosti od 1 do 100.
můžete mít 4.5.
Toto dřevěné puzzle je skvělou pomůckou pro rozvoj představivosti u dětí. Puzzle lze rozložit na několik dílku a pomocí úchytů se dítě snaží vrátit všechny dílky zpět tak, aby mu vznikl správný obrázek.
můžete mít 4.5.
Sada dětských her 5v1, se kterými mohou malé děti trávit příjemný čas a zároveň pronikat do světa, barev, tvarů, čísel a dalšího nového poznávání.
můžete mít 9.5.
Sada dětských her 5v1, se kterými mohou malé děti trávit příjemný čas a zároveň pronikat do světa, barev, tvarů, čísel a dalšího nového poznávání.
můžete mít 9.5.
Tato celodřevěná pomůcka je složena z podstavce v přírodní barvě a čtyř druhů základních geometrických tvarů vždy ve třech barvách – červené, modré a žluté. Dítě navléká na kolíky vždy ten tvar, který má příslušný počet otvorů podle počtu kolíků.
můžete mít 4.5.
Stejně jako celá metoda Montessori, tak i všechny používané pomůcky jsou dílem paní Marie Montessori, která se někdy při práci nechala inspirovat také pomůckami vypracovanými francouzskými lékaři Itardem a Seguinem. Při vymýšlení a vývoji materiálu byl kladen důraz na to, aby vzbuzoval dětskou zvědavost a pomůcky měly vzdělávací charakter. Montessori pomůcky jsou takové „učebnice", u kterých si dítko může vše vyzkoušet na vlastní kůži, může si daný koncept „osahat".
Edukativní hodnota každé pomůcky je velmi hluboká. Každá pomůcka izoluje jednu kvalitativní vlastnost a tím usnadňuje dítěti její zvládnutí. Pomůcky seznamují děti s barvami, zvuky, hudbou, základy budoucí školní výuky, jako je počítání, čtení a psaní, ale také se složitějšími věcmi, které často nechápou či neumí ani někteří dospělí. Díky své velmi silné estetické kvalitě dítko doslova přitahují. Kvalita materiálu často přímo vybízí k tomu, aby se s pomůckou zacházelo jemně, opatrně, s úctou a zodpovědností. Materiál je konstruován tak, aby dítě samo poznalo, pokud udělá chybu. Dítko okamžitě zná výsledek, opravuje se samo. U složitějšího materiálu pak pomáhají získané zkušenosti a poznatky. Tím se učí analytickému myšlení a samostatnému řešení problémů.