Cena
Dostupnost
Štítek
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Devátenáctiletý podnikatel Georges MONIN začal v roce 1912 prodávat značková vína a lihoviny. Měl tehdy jen koně a kočár a zvolil si slogan "Vášeň pro kvalitu". A společnost se od motta svého zakladatele nikdy neodklonila. Posláním společnosti MONIN je být důvěryhodnou značkou pro profesionály díky tomu, že poskytuje řešení šitá na míru, která vycházejí ze skutečných a autentických přísad, díky nimž sklízí úspěch u zákazníků.
Klíčem k naplnění jejich poslání být kreativním řešením příchutí číslo 1 pro všechny profesionály – barmany, baristy aj. je vysoká univerzálnost produktů – horké, studené, alkoholické nebo bez alkoholu – a možnosti přizpůsobení drinků dle fantazie. S produkty MONIN vytvoříte unikátní příchutě, které stimulují kreativitu a nadchnou vaše zákazníky.