Cena
Dostupnost
Kategorie
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Složení parfému: růžový pepř, leknín, hruška, pivoňka, dřevité tóny, pižmo, heliotrop, růžová voda, krvavý pomeranč, bílý extrakt z cedru, frézie.
můžete mít 8.1.
Sada parfémovaná voda 50 ml + tělové mléko 100 ml + sprchový gel 100 ml.
Momentálně nedostupné
Parfémovanou vodu Missoni 2015 představil italský módní dům, jak již název napovídá, v roce 2015 jako novější verzi originálu Missoni z roku 2006 Vůně představuje ženu, která je sama sebou Její styl je vytříbený a pro všechny inspirativní Proplouvá.
Momentálně nedostupné
Parfémovanou vodu Missoni 2015 představil italský módní dům, jak již název napovídá, v roce 2015 jako novější verzi originálu Missoni z roku 2006 Vůně představuje ženu, která je sama sebou Její styl je vytříbený a pro všechny inspirativní Proplouvá.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín, jablko, citron, dub, pačuli, santalové dřevo, grapefruit, zázvor, bříza, pižmo, levandule. Sada parfémovaná voda 100 ml + parfémovaná voda 10 ml + deostick 75 ml.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: dubový mech, šalvěj, pačuli, levandule, mořské tóny, citrusy, vanilková orchidej, egyptská pelargonie, rozmarýn, mandarinka, haitský vetiver. Sada toaletní voda 100 ml + toaletní voda 10 ml + deostick 75 ml.
Momentálně nedostupné
Brand: Missoni.
Momentálně nedostupné
Typ deopřípravku: deospray.
Momentálně nedostupné
Vychutnejte si nezaměnitelnou atmosféru Středomoří prostřednictvím vůně parfémované vody pro muže Missoni Parfum Pour Homme Dřevitě-aromatická vůně, zabalená v nepřehlédnutelném designu flakonku, byla na trh uvedena v roce 2017 Vonná kompozice,.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: dubový mech, šalvěj, pačuli, levandule, mořské tóny, citrusy, vanilková orchidej, egyptská pelargonie, rozmarýn, mandarinka, haitský vetiver. Sada toaletní voda 50 ml + balzám po holení 50 ml + sprchový gel 50 ml.
Momentálně nedostupné
Missoni je italská módní značka s dlouhou historií, která sahá až do roku 1953.
Původně se zaměřovala na hravé barevné oblečení, ale časem rozšířila své portfolio i o doplňky, sluneční brýle a parfémy. V současné době stojí na vrcholu své oblíbenosti a hravě konkuruje značkám jako Versace či Armani.