Cena
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Gelová pomáda na oči Tattoo Liner dodají tvým očím ten správní výrazný pohled.
můžete mít 27.12. - 30.12.
Dlouhotrvající gel na obočí Tattoo Brow 36H Styling Gel od Maybelline New York s precízním mini kartáčkem zkrotí jakékoliv obočí a dodá mu upravený vzhled až po dobu 3 dní. Vysoce pigmentovaný gel na obočí je dále odolný proti vodě, potu, rozmazání a nepřenáší se na oblečení. .
můžete mít 27.12. - 30.12.
Maybelline super stay color foundation lipstick 150
můžete mít 3.1. - 7.1.
Bye-Bye póry! Gelová báze pro „vymazání“ pórů a dětsky jemnou pleť. Vaše pleť bude jemná a svěží po celý den.
můžete mít 27.12. - 30.12.
Dvousložkový oční odličovač Maybelline Cils Demasq 2in1 Eye Make-up Remover Použití: Aplikujte na pleť pomocí vatového tampónu.
Momentálně nedostupné
Maybelline 4.4g Baby Lips Electro, Oh! Orange!, Balzám na rty.
Momentálně nedostupné
MOŽNÁ SE TAK NARODILA. MOŽNÁ JE TO MAYBELLINE.
Maybelline New York, světová jednička mezi kosmetickými značkami, poskytuje kvalitu a inovace v moderním newyorském duchu za dostupnou cenu.
Několik desetiletí před zavedením sloganu „Možná se tak narodila. Možná je to Maybelline.“, který se používá od roku 1991, dávala Maybelline ženám po celém světě příležitost být krásné a posilovala jejich snahu maximálně těžit z vlastního jedinečného šarmu.
Maybelline New York představila první moderní řasenku americkému trhu v roce 1927 a učinila z ní součást běžného života každé ženy. Great Lash, která se ve Spojených státech začala prodávat v roce 1971, zůstává jedním z nejprodávanějších výrobků Maybelline i dnes a je k dostání ve více než 90 zemích. Nabízí více než 200 produktů, spojuje technologicky vyspělé přípravky s aktuálními trendy a vytváří tak dostupnou, účinnou kosmetiku v krásných barvách a v městském stylu.
Maybelline New York spojuje pocit, příchuť a úspěch Maybelline a přimíchává newyorský element, který tomuto městu dodává jeho cool atmosféru.
Tváře značky – krásné, šarmantní ženy různých národností – se objevují na reklamních fotografiích pořizovaných v ulicích New Yorku. Volba odstínů a názvů odráží trendy, které jsou ve městě k vidění každý den.