Cena
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Hledáte make-up, který dokonale zakryje drobné nedokonalosti, aniž by ucpával póry? Právě jste ho našli! Díky speciálnímu složení Maybelline, které propouští vzduch, vydrží podkladový krém EverFresh až 8 hodin a zároveň umožňuje pleti volně dýchat. Hydratační komplex obsažený v kosmetickém přípravku
Momentálně nedostupné
Maybelline Instant Anti-Age Eraser 00 Ivory.Corrector, For Women.6.8 ml
Momentálně nedostupné
Maybelline Superstay 24H Skin Tint + Vitamin C 34.Makeup, For Women.30 ml
Momentálně nedostupné
Složení obsahuje mandlový olej a hydratační výtažky. Jeho neuvěřitelná účinnost zaručuje dokonalé vyčištění během několika okamžiků.
Momentálně nedostupné
Hydratační báze pod make-up s obsahem vitamínu E a ochrany SPF 20 pro již na první pohled vyhlazenou a hydratovanou pleť.
Momentálně nedostupné
MOŽNÁ SE TAK NARODILA. MOŽNÁ JE TO MAYBELLINE.
Maybelline New York, světová jednička mezi kosmetickými značkami, poskytuje kvalitu a inovace v moderním newyorském duchu za dostupnou cenu.
Několik desetiletí před zavedením sloganu „Možná se tak narodila. Možná je to Maybelline.“, který se používá od roku 1991, dávala Maybelline ženám po celém světě příležitost být krásné a posilovala jejich snahu maximálně těžit z vlastního jedinečného šarmu.
Maybelline New York představila první moderní řasenku americkému trhu v roce 1927 a učinila z ní součást běžného života každé ženy. Great Lash, která se ve Spojených státech začala prodávat v roce 1971, zůstává jedním z nejprodávanějších výrobků Maybelline i dnes a je k dostání ve více než 90 zemích. Nabízí více než 200 produktů, spojuje technologicky vyspělé přípravky s aktuálními trendy a vytváří tak dostupnou, účinnou kosmetiku v krásných barvách a v městském stylu.
Maybelline New York spojuje pocit, příchuť a úspěch Maybelline a přimíchává newyorský element, který tomuto městu dodává jeho cool atmosféru.
Tváře značky – krásné, šarmantní ženy různých národností – se objevují na reklamních fotografiích pořizovaných v ulicích New Yorku. Volba odstínů a názvů odráží trendy, které jsou ve městě k vidění každý den.