Cena
Dostupnost
Kategorie
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Aretační přípravky na rozvody (časování) dieselových motorů 2.5 a 2.8 CRD ve vozech koncernu Chrysler (Jeep), sada 8 dílů. Používá se na přidržení vačkové a klikové hřídele (tzv. vačky a kliky) a fixaci napínáků. Přípravky jsou nutné především při výměně rozvodového řetězu, ale i pro další práce na
můžete mít 23.10.
Přípravek (tzv. pravítko) na aretaci vačkové hřídele, pro dieselové atmosférické i přeplňované – turbo motory koncernu VAG. Používá se při servisních pracích na rozvodech motorů, vyrobených mezi lety 1995 a 2006. Pro motory: – 1.7SDI, 1.9 SDI – 1.9 D, 1.9 SD – 1.9 TDI Ve vozidlech: Audi Seat: – Ar
můžete mít 23.10.
Krycí ochranná plachta na čelní sklo auta, rozměr 1450–1750 × 950 mm, súchyty pro založení. Pro dodávky, mikro/minibusy, užitková vozidla apod. Speciální clona na ochranu čelního skla vozidla. Vzimě zabraňuje jeho namrzání, vlétě zase omezuje přehřívání interiéru. Velmi snadná montáž: boční části se
můžete mít 3.12.
Krycí ochranná plachta na čelní sklo a přední boční okna auta, rozměr 1350–1450 × 1000 mm, spopruhy pro uchycení. Vhodné pro větší osobní vozidla, např. Ford Mondeo, Opel Insignia, Volkswagen Passat, BMW 5. řady apod. Speciální clona na ochranu čelního skla a oken u řidiče a spolujezdce vozidla a ta
můžete mít 23.10.
Nástavec (adaptér) pro stahovák na vstřikovače dieselových motorů TDI-PD koncernu VAG (VW), pro reverzní kladivo. Určeno pro demontáž tzv. vstřiku zmotoru. Kadaptéru se našroubuje kluzné kladivo a celek se pak vyklepe ven. Pro naftové motory TDI PD (Pumpe-Düse – čerpadlo-tryska) ve vozidlech Volkswa
můžete mít 23.10.
Ruční čelní fréza navyrovnání čela klikové hřídele bez nutnosti demontáže zvozidla Pro motory 1.9 D, TD, TDi, SDi / 2.0 TDi / 2.4, 2.5 pětiválec D, TDi / 2.5 V6, 3.3 V8 TDi Precizní výrobek zkvalitního materiálu určený ipro každodenní profesionální použití Sada obsahuje:- fréza průměru 38mm, mater
můžete mít 23.10.
Hlavice na montáž a demontáž šroubovaných kulových čepů, 6hranná 44 mm, pro vozidla koncernu TPCA – Toyota, Peugeot a Citroën. Určeno pro modely od roku výroby 2016. Vyrobeno zkalené oceli pro větší výdrž. Pro čepy čísel: – Toyota: OE-SU001-A6525 – Peugeot: OE 9818657580 – Lemförder: 39898 01 Použ
můžete mít 3.12.
Ochranný pracovní přehoz na předek karosérie, univerzální velikost, pro autoservisy. Vysoce praktický potah chránící přední část vozu před poškrábáním, zašpiněním a podobnými škodami. Umožňuje mechanikovi pracovat bez starosti o to, zda vozidlo např. poškrábe zipem na montérkách, ušpiní jej od oleje
můžete mít 23.10.
Krycí ochranná plachta na čelní sklo auta, rozměr 1100–1600 × 750 mm, súchyty pro založení. Pro menší osobní vozidla. Speciální clona na ochranu čelního skla vozidla. Vzimě zabraňuje jeho namrzání, vlétě zase omezuje přehřívání interiéru. Velmi snadná montáž: boční části se jen přivřou do dveří. Odo
můžete mít 3.12.
Nástroj na seřízení čerpadla motorového oleje, pro dieselové motory Ford, Fiat, a koncernů PSA (Peugeot a Citroën) a JLR (Jaguar-Land Rover). Používá se při práci na rozvodech motoru. Umožňuje přesně nastavit olejové čerpadlo. Pro vozidla: – Ford: Mondeo, Transit a Ranger 2.0/2.2/2.4/3.2 TDCi/TDDi/
můžete mít 23.10.
Stahovák na demontáž řemenic na klikové hřídeli (tzv. klice), pro turbodieselové motory koncernu VW 2,0 TDI CR (Common Rail) řady EA 288 od roku 2017. Umožňuje demontáž řemenice zklikové hřídele bez nutnosti jejího páčení, vyklepávání apod. Pro vozidla koncernu VAG: – Audi – Seat – Škoda – Volkswag
můžete mít 23.10.
Přípravek – stahovák na silentbloky zadních náprav Renault Laguna 2 a Peugeot 207 Určeno k vylisování a nalisování silentbloku ramene zadní nápravy bez nutnosti demontáže nápravy zvozu. Všechny díly jsou vyrobeny z kvalitního materiálu, dle potřeby tepelně zušlechtěny a pozinkovány Upozornění: mat
můžete mít 3.12.
Přípravek na demontáž předního těsnění klikové hřídele, pro dieselové motory Iveco 3,0 litru. Používá se při výměně simeringu na „klice“ zpřední strany (tzn. od řemenice). Umožňuje jeho snadné a rychlé sejmutí. Pro naftové pohonné jednotky vužitkových vozech Iveco objemu 3,0 litru.
můžete mít 3.12.
Krycí ochranná plachta na čelní sklo a přední boční okna auta, rozměr 1450–1650 × 1100 mm, spopruhy pro uchycení. Vhodné pro vozidla kategorií MPV, SUV apod. (např. Volkswagen Sharan, Ford Galaxy, Mitsubishi Pajero, Nissan Patrol, BMW X5, X6 atd.). Speciální clona na ochranu čelního skla a oken u ři
Momentálně nedostupné
Krycí ochranná plachta na čelní sklo a přední boční okna auta, rozměr 1100–1350 × 900 mm, spopruhy pro uchycení. Vhodné pro menší osobní vozidla, např. Toyota Yaris, Opel Corsa, Škoda Fabia, Volkswagen Golf, Ford Fiesta apod. Speciální clona na ochranu čelního skla a oken u řidiče a spolujezdce vozi
Momentálně nedostupné
Koncovka – adaptér na demontáž dieselových vstřikovačů Ford EcoBlue 2,0 EURO 6, pro reverzní kladiva. Používá se při demontáž tzv. vstřiků z motoru. Pracovní konec adaptéru je vybaven tzv. vidličkou, pomocí které se upevní na vstřik. Z druhé strany se našroubuje přes závit kluzné kladivo a celek se
Momentálně nedostupné
Aretační kolík na klikovou hřídel (tzv. kliku), pro benzínové motory Audi V6 objemu 3,0 litru s5 ventily na válec. Zajišťovací čep se používá k zablokovaní klikové hřídele v pozici horní úvrati při výměně rozvodového řemene, nebo k demontáži šroubu klikové hřídele. Lze zašroubovat ručně, případně p
Momentálně nedostupné
Přípravek na aretaci řemenice klikové hřídele benzínových motorů Audi 2,5, 2,8 a 4,0 litru FSI a TFSI. Používá se při práci na rozvodech motoru (nastavování časování, výměna jednotlivých součástí apod.). Kódy motorů: – CEUA, CEUC – CGTA, CGXB – CHVA – CPAA – CRDB – CTFA – CTGA, CTGE – CWUB, CWUC –
Momentálně nedostupné
Přípravek na aretaci klikové hřídele (tzv. kliky), pro vozidla BMW sdieselovými motory 2,0 a 3,0. Nářadí důležité hlavně při výměně nebo opravě sekundárních hnacích řetězů. Kódy motorů: – 2.0: N47D20C, N47D20D – 2.0 D: N47; D20A, D20A/KO, D20B, D20B/T0, D20C, D20O0, D20O1, D20U0, D20U1 D20K1 – 3.0D
Momentálně nedostupné
Přípravek na aretaci klikové hřídele, tzv. kliky, pro starší dieselové motory TDI koncernu VAG (VW), sada 2 díly se šrouby. Používá se pro zablokování řemenice klikové hřídele při montáži a demontáži centrálního šroubu. Kódy motorů: – AAT, ACV, AEL, AHD, AHY, AJM, AJT, AMF, ANJ, ANU, ANY, APA, ARL,
Momentálně nedostupné
Aretační přípravek na řetězové kolo vysokotlakého čerpadla, pro benzínové motory Volkswagen a Audi 3,6 litru FSI. Speciální nástroj používaný kzablokování řetězového hnacího kola vstřikovacího čerpadla. Nezbytný při seřizování časování ventilů. Kódy motorů 3,6 V6 24V FSI: – BLV, BHL, BHK Ve vozidl
Momentálně nedostupné
Aretační přípravky pro uzamčení ozubeného kola výfukového ventilu 1.0, 1.2, 1.4 TSI VW, Audi, Seat, ŠkodaSpeciální nástroj pro zablokování rozvodů motoru při kontrole a nastavení časování, při výměně rozvodové sady a dalších servisních pracích na pohonné jednotce.Vhodné jako OEM T10554. Aplikace v m
Momentálně nedostupné
Aretační přípravky na rozvody benzínových motorů 1,4 litru MultiAir (s variabilním časováním a zdvihem ventilů) vozidel koncernu FCA (Fiat-Chrysler). Určeno pro motory od roku výroby 2009. Kódy motorů: – 198A7.000 – 940A2.000, 940C2.000 – 955A2.000, 955A6.000, 955A7.000, 955A8.000, 955B1.000 – 5525
Momentálně nedostupné
Aretační přípravky na rozvody dieselových (vznětových) motorů 1.6, 1.9, 2.0 a 2.4 litru ve vozidlech Alfa Romeo, Fiat, GM (Chrysler, Jeep, Opel/Vauxhall) a Lancia, sada 5 dílů. Použití při výměně rozvodového řemene, kontrole a nastavení časování rozvodů motoru a dalších opravách. Kódy motorů: – 1.6
Momentálně nedostupné
Mark-Moto je rodinná firma s 25letou tradicí. V roce 2007 jsme začali vyrábět dílenské nářadí, oddělení, které se stalo naší prioritou a koníčkem, asi 30 % nářadí je náš nápad nebo nápad našich kamarádů mechaniků.