Cena
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Stahovák na demontáž řemenic na klikové hřídeli (tzv.
můžete mít 14.5. - 16.5.
Aretační přípravek na vstřikovací (vysokotlaké) čerpadlo dieselových motorů 3,0 litru vozidel Jaguar, Land Rover a Range Rover. Speciální přípravek pro zablokování vstřikovacího čerpadla ve správné pozici při výměně poháněcího řemene a dalších servisních pracích na rozvodech motoru. Kódy motorů: AJ
můžete mít 17.6.
Stahovák na demontáž hnacího (ozubeného) kola vysokotlakého čerpadla dieselových motorů 1,6 CRDi vozidel Hyundai a Kia. Použití při výměně čerpadla. Ve vozidlech: Kia: – Carens – CEED – Cee'd (JD) – Optima – Rio – Soul – Sportage (SL) – Sportage (SLE) – Venga Hyundai
můžete mít 17.6.
Přípravek na demontáž hnacího – ozubeného kola vysokotlakého (vstřikovacího) čerpadla dieselových motorů koncernu VW 1.4, 1.6 a 2.0 TDI CR (Common Rail). Pro bezpečnou demontáž ozubeného řetězového kola z hřídele bez rizika poškození součástí. Jako OEM T10489 Použitelné pro vozidla: Audi: – A3 (20
můžete mít 17.6.
Nástroj na seřízení čerpadla motorového oleje, pro dieselové motory Ford, Fiat, a koncernů PSA (Peugeot a Citroën) a JLR (Jaguar-Land Rover). Používá se při práci na rozvodech motoru. Umožňuje přesně nastavit olejové čerpadlo. Pro vozidla: – Ford: Mondeo, Transit a Ranger 2.0/2.2/2.4/3.2 TDCi/TDDi/
můžete mít 17.6.
Koncovka – adaptér na demontáž dieselových vstřikovačů Ford EcoBlue 2,0 EURO 6, pro reverzní kladiva. Používá se při demontáž tzv. vstřiků z motoru. Pracovní konec adaptéru je vybaven tzv. vidličkou, pomocí které se upevní na vstřik. Z druhé strany se našroubuje přes závit kluzné kladivo a celek se
můžete mít 17.6.
Nástavec (adaptér) pro stahovák na vstřikovače dieselových motorů TDI-PD koncernu VAG (VW), pro reverzní kladivo. Určeno pro demontáž tzv. vstřiku zmotoru. Kadaptéru se našroubuje kluzné kladivo a celek se pak vyklepe ven. Pro naftové motory TDI PD (Pumpe-Düse – čerpadlo-tryska) ve vozidlech Volkswa
můžete mít 17.6.
Aretační kolík na klikovou hřídel (tzv. kliku), pro benzínové motory Audi V6 objemu 3,0 litru s5 ventily na válec. Zajišťovací čep se používá k zablokovaní klikové hřídele v pozici horní úvrati při výměně rozvodového řemene, nebo k demontáži šroubu klikové hřídele. Lze zašroubovat ručně, případně p
můžete mít 17.6.
Přípravek na aretaci klikové hřídele (tzv. kliky), pro vozidla BMW sdieselovými motory 2,0 a 3,0. Nářadí důležité hlavně při výměně nebo opravě sekundárních hnacích řetězů. Kódy motorů: – 2.0: N47D20C, N47D20D – 2.0 D: N47; D20A, D20A/KO, D20B, D20B/T0, D20C, D20O0, D20O1, D20U0, D20U1 D20K1 – 3.0D
můžete mít 17.6.
Přípravek na aretaci klikové hřídele, tzv. kliky, pro starší dieselové motory TDI koncernu VAG (VW), sada 2 díly se šrouby. Používá se pro zablokování řemenice klikové hřídele při montáži a demontáži centrálního šroubu. Kódy motorů: – AAT, ACV, AEL, AHD, AHY, AJM, AJT, AMF, ANJ, ANU, ANY, APA, ARL,
můžete mít 17.6.
Aretační přípravek na řetězové kolo vysokotlakého čerpadla, pro benzínové motory Volkswagen a Audi 3,6 litru FSI. Speciální nástroj používaný kzablokování řetězového hnacího kola vstřikovacího čerpadla. Nezbytný při seřizování časování ventilů. Kódy motorů 3,6 V6 24V FSI: – BLV, BHL, BHK Ve vozidl
můžete mít 17.6.
Aretační přípravky na rozvody dieselových (vznětových) motorů 1.6, 1.9, 2.0 a 2.4 litru ve vozidlech Alfa Romeo, Fiat, GM (Chrysler, Jeep, Opel/Vauxhall) a Lancia, sada 5 dílů. Použití při výměně rozvodového řemene, kontrole a nastavení časování rozvodů motoru a dalších opravách. Kódy motorů: – 1.6
můžete mít 17.6.
Aretační přípravky na rozvody (časování) zážehových – benzínových motorů TwinAir turbo 0,9 l, srozvodovým řetězem. Sada se používá k aretaci klikové (tzv. kliky) a vačkové hřídele (tzv. vačky) při výměně řetězu. Pro vozidla: Alfa Romeo: – MiTo 312A2.000 (od roku 2012) Fiat: – 500/500c 312A2.000 (o
můžete mít 17.6.
Aretační přípravky na rozvody benzínových motorů 1.4, 1.6 a 1.8 16V ve vozidlech Opel, Alfa Romeo, Fiat, Chevrolet a SAAB, sada 7 dílů. Speciální nářadí určené pro nastavování časování a výměnu rozvodů a další servisní práce na motoru. Kódy motorů: 1.4 16v: – G14D 1.6: – A16LEL, A16LER, A16LES, A16
můžete mít 17.6.
Přípravky na aretaci rozvodů benzínových motorů 3.0 TFSI, 2.8 FSI a 3.2 FSI (VAG/Porsche), sada 3 díly. Určeno pro vozidla značky Audi, Porsche a Volkswagen se 6válcovými zážehovými (benzínovými) přeplňovanými (turbo) motory se systémem vstřikování FSi a TFSi. Kódy motorů: – 2.5 litru: CLXB, CPAA –
můžete mít 17.6.
Přípravky na aretaci rozvodů benzínových motorů BMW řad N42, N46 a N46T, sada 7 dílů. Používá se při výměně rozvodů a nastavování časování zážehových pohonných jednotek BMW 1.8 a 2.0 16V DOHC se systémem Valvetronic – variabilní zdvih ventilů. Kódy motorů: – B18, B18A – B20, B20A, B20B Ve vozidlec
můžete mít 17.6.
Aretační přípravky na rozvody dieselových – vznětových motorů M47 (řadový 4válec) a M57 (řadový 6válec) ve vozidlech BMW a Land Rover. Kódy motorů: – M47, M47TU, M47T2 – M57, M57TU, M57TU2 Ve vozidlech: BMW: – 118d E87 (03–07) – 120d E87 (03–07) – 318d / TD E46 E90 / 91 (00–08) – 320d / CRD E46 E9
můžete mít 17.6.
Aretační přípravky na rozvody benzínových motorů 1.4 a 1.6 16 V ve vozidlech koncernu PSA (Peugeot a Citroën) a BMW a Mini, sada 6 dílů. Nářadí se používá při výměně těsnění pod hlavou motoru, montáži, demontáži a nastavení časování vačkové hřídele (tzv. vačky), při výměně rozvodového řetězu apod.
můžete mít 17.6.
Aretační přípravky na rozvody vznětových (dieselových) přeplňované – turbo motorů BMW s označením N47, N47S, N57 a N57S. Použití při montáži a demontáži vačkových hřídelí (tzv. vaček) a jejich seřízení, výměně rozvodového řetězu, při výměně těsnění hlavy motoru a dalších servisních pracích. Ve vozi
můžete mít 17.6.
Přípravky na aretaci rozvodů benzínových motorů BMW řady N43, sada 7 dílů. Určeno pro zážehové motory 1.6 a 2.0 L 16V se čtyřmi válci a dvojitým vačkovým hřídelem. Používá se na seřízení a vyrovnání vačkové a klikové hřídele během výměny řetězu. Kódy motoru: – 1.6 – N43 B16A/AA, N43 B16AA, N43 B16A
můžete mít 17.6.
Aretační přípravky na rozvody benzínových motorů BMW řad N51, N52, N53 a N54. Nářadí používané při servisních pracích na rozvodech motoru: montáž a demontáž vačkových hřídelí (tzv. vaček), výměna rozvodového řemene, kontrola a případné nastavení správného časování rozvodů atd. Kódy motorů: – N51: R
můžete mít 17.6.
Aretační přípravky na rozvody velkoobjemových benzínových motorů BMW N62 V8 a N73 V12. Použití např. při montáži a demontáži vačkových hřídelí (tzv. vaček), kontrolu a seřízení časování vaček a jejich aretaci apod. Kódy motorů: – N62 V8: N62B36, N62B40, N62B44, N62B48 – N73 V12: N73B60, N73B67 Ve
můžete mít 17.6.
Aretační přípravky na rozvody dieselových motorů 1,6 HDI ve vozidlech koncernu PSA (Peugeot, Citroën, DS Automobiles) a Mini, sada 4 díly. Určeno pro moderní motory se dvěma vačkovými hřídelemi a 16ventilovou technikou (kombinovaný rozvod řetěz + řemen). Určeno pro motory: – 1.6 HDi – 1.6 HDi 4Y2 –
můžete mít 17.6.
Aretační přípravky na rozvody dieselových motorů 2,7 HDI V6 ve vozech koncernu PSA (Peugeot a Citroën), sada 4 díly. Určeno pro pohonné jednotky srozvodovým řemenem. Používá se při výměně a seřizování rozvodů a dalších pracích na motoru. Kódy motorů: – DT17BTED4 (UHZ) Ve vozidlech: Citroën: – C5 I
můžete mít 17.6.
Mark-Moto je rodinná firma s 25letou tradicí. V roce 2007 jsme začali vyrábět dílenské nářadí, oddělení, které se stalo naší prioritou a koníčkem, asi 30 % nářadí je náš nápad nebo nápad našich kamarádů mechaniků.