Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Combi vývrtka
můžete mít 23.9.
délka: 15,5 cm materiál: kov Křídlová vývrtka UNIPEX na korkové zátky, špunty fungující na principu páky se hodí pro všechny běžné uzávěry lahví.
můžete mít 25.9. - 27.9.
Vývrtka na víno Unipex
můžete mít 23.9.
Křídlová vývrtka UNIPEX na korkové zátky, špunty fungující na principu páky se hodí pro všechny běžné uzávěry lahví.
můžete mít 20.9.
Kovová vývrtka Ala s křidýlky pro otvírání lahví s korkovou zátkou nebo špuntem, funguje na principu páky.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Multifunkční vývrtka Combi vám usnadní práci nejen s otevíráním lahví, ale i konzerv.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Vývrtka křídlová 15,5cm UNIPEX kovová
můžete mít 23.9.
Kovová vývrtka s křidýlky pro otvírání lahví s korkovou zátkou nebo špuntem, funguje na principu páky.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Eco vývrtka na víno – černá
Momentálně nedostupné
Kovová vývrtka Ala s křidýlky pro otvírání lahví s korkovou zátkou nebo špuntem, funguje na principu páky.
Momentálně nedostupné
Multifunkční vývrtka Combi vám usnadní práci nejen s otevíráním lahví, ale i konzerv.
Momentálně nedostupné
V roce 1923 založili dědové dnešních majitelů Vincens a Josef Ouhrabkové firmu pod názvem BRATŘÍ OUHRABKOVÉ. Jejich snaha se hned od počátku upínala k tomu, aby se výrobky této nové firmy vyrovnaly i nejlepším zahraničním značkám. To se jí také podařilo. Výrobky pod názvem B.O. GARANTIE se staly v krátké době uznávanou prvotřídní značkou, mající nejlepší zvuk jak na domácím, tak i na evropském a zámořském trhu. Počáteční výroba dřevěných kávomlýnků byla rozšířena o cestovní mlýnky značky TRAMP a mlýnky na koření. Po druhé světové válce firma vyráběla padesát různých typů kávomlýnků a mlýnků na koření. Činnost firmy byla násilně zrušena v roce 1950 znárodňovacím dekretem a převedena pod nový státní podnik ORLICKÉ STROJÍRNY.
15. října 1991 vnuci bratří Ouhrabků navázali na rodinnou tradici výroby kávomlýnků a mlýnků na koření založením firmy LODOS s.r.o (LOmnické DOmácí Strojky). Koncepce firmy je založena na další rozvoj a zvyšování kvality tradičních výrobků a podstatné rozšíření sortimentu o nové užitečné kuchyňské pomůcky. Výroba je doplněna o obchodní činnost s výrobky ze zahraničí, které vhodně doplňují vlastní výrobní program. Rozsáhlá investiční výstavba, nákup nových technologií zaručí další rozšiřování výroby a zvyšování kvality. Cílem majitelů společnosti je, aby značka LODOS dosáhla tak dobrého jména, jako B.O. GARANTIE zakladatelů firmy.