Cena
Dostupnost
Kategorie
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Laney IRT30–112 je moderně znějící lampové kytarové osazené 1× 12" reproduktorem. Kombo nabízí širokou škálu zvuků od křišťálově čistých až po vysoké úrovně zkreslení. Díky tomu je mimořádně všestranné a vhodné na většinu hudebních stylů.
Skladem u partnera
Efektový pedál Laney BCC-BLACKHEATH je ručně vyrobený, třírežimový, basový pedál určený k tomu, aby baskytaristům poskytl veškeré tónové zkreslení, které hledají, v jediném pedálu. Pedál je kompletně vyráběn v Anglii a patří do elitní skupiny výrobků Laney Black Country Customs.
můžete mít 27.12. - 30.12.
Efektový pedál Laney BCC-T85 je Pitch Shifter / Harmonizér určený pro basovou kytaru. Jedná se ručně vyrobený butikový pedál z prémiové řady Laney Black Country Customs. Přesvěčte se, že tento pedál, kompletně vyrobený v Anglii dodá vaší hře výjimečnou kvalitu a skvělý zvuk studiových parametrů.
můžete mít 27.12. - 30.12.
Kompresor pro basovou kytaru Laney The Custard Factory BCC-TCF z prémiové řady Laney Black Country Customs je ručně vyrobený butikový pedál. BCC-TCF je kompletně vyroben v Anglii a poskytuje výjimečnou kvalitu a skvělý zvuk studiových parametrů.
můžete mít 27.12. - 30.12.
Laney Amplification je britský výrobce kytarových, baskytarových a dalších aparátů, který byl založen 1. září 1967. Zakladatel Lyndon Laney se k hudbě dostal jako baskytarista, který si dokonce zahrál i s lidmi jako Robert Plant nebo John Bonham. Později se rozhodl začít vyrábět pro své přátele aparaturu. Jeho velmi kvalitní výrobky se brzy získaly jméno i do dalších hudebníků, prvně v blízkém okolí Birminghamu. Mezi jedny z prvních zákazníků patří například i Tony Iommi, kytarista Black Sabbath, který aparátům Laney zůstal věrný dodnes. Na začátku 70. let byla nabídka Laney sice poměrně úzká, ale o to zajímavější – oproti známějším konkurentům nabízely tyto celolampové aparáty výrazně „heavy-metalovější" zvuk. Dá se říct, že zrovna snaha získat více a více gainu při zachování přirozeného lampového zvuku byla tou hlavní hnací silou, která podněcovala další vývoj těchto aparátů. Samozřejmě by ale bylo mylné se domnívat, že honba za zkreslením byla to jediné, čemu se Laney zaslíbilo. Řada jejich aparátů míří přesně na druhý konec tónového spektra, a to zejména modely vyráběné od 90. let. V současnosti Laney nabízí poměrně velkou řadu aparátů, mezi kterými si vybere snad každý hudebník. Na závěr snad jen dodejme, že mezi známé uživatele těchto britských aparátů nepatří jen Tony Iommi, ale hrají, čí hráli na něj například i Paul Gilbert, George Lynch, Steve Vai, Joe Satriani, Ace Frehley (Kiss), Bill Kelliher (Mastodon), Mikael Akerfeldt (Opeth), Sharlee D"Angelo (Arch Enemy) či Pete Trewevas (Marillion).