Cena
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Toaletní voda Jimmy Choo je květinově-ovocná vůně pro ženy a dívky, která se otevírá tóny zázvoru a hrušky v kombinaci se zelenými tóny. V srdci vůně se ukrývá opojná orchidej a růže a v závěru vůni fixují dřevité tóny. Na trh byla uvedena v roce 2012.
můžete mít 7.1. - 8.1.
Jimmy Choo je chyprově-ovocná vůně pro ženy a dívky, která se otevírá svěžími tóny mandarinky a hrušky v kombinaci se zelenými tóny. V srdci vůně se ukrývá opojná orchidej a v závěru vůni fixuje pačuli a karamel. Na trh byla uvedena v roce 2011.
můžete mít 7.1. - 8.1.
Urban Hero je dřevitě-kořeněná vůně pro muže. Hlavu tvoří černý pepř a kaviárový citrus (finger lime); australské ovoce, které voní po pampeliškách. V srdci ucítíte růžové dřevo (palisandr) a vetiver. Kompozici uzavírá kůže a šedá ambra. Vůně byla uvedena na trh v roce 2019.
můžete mít 7.1. - 8.1.
Toaletní voda Jimmy Choo L´Eau je květinově-ovocná vůně pro ženy. Hlava obsahuje ibišek a svěží bergamot, v srdci ucítíte pivoňku a nektarinku. Kompozici uzavírá pižmo a cedrové dřevo. Na trh byla uvedena v roce 2017.
můžete mít 7.1. - 8.1.
Man Ice je dřevitě-aromatická vůně pro muže, která byla na trh uvedena v roce 2017. Čistě citrusová hlava je tvořena mandarinkou, citronem a bergamotem. Srdce se rozvoní kombinací vetiveru, pačuli, jablka a cedrového dřeva. Vůně se uzavírá tóny pižma, mechu a ambroxanu. .
můžete mít 7.1. - 8.1.
Společne s editorkou časopisu Vogue, Tamarou Mellon založil tuto módní značku Jimmy Choo. Již od začátku se tato značka zaměřuje na luxus a rychle si vybudovala silnou pozici na trhu. V nabídce značky jsou legendární boty, doplňky a dnes také parfémy a kosmetika, které jsou zosobněním šarmu, krásy a elegance.