Cena
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Guess je světovou jedničkou v oděvním průmyslu, tvůrcem sofistikovaného a elegantního oblečení a doplňků, tentokrát v neobvyklém pouzdře pro mobilní telefony.
můžete mít 22.7. - 24.7.
Guess je světovou jedničkou v oděvním průmyslu, tvůrcem sofistikovaného a elegantního oblečení a doplňků, tentokrát v neobvyklém pouzdře pro mobilní telefony.
můžete mít 22.7. - 24.7.
Guess je světovou jedničkou v oděvním průmyslu, tvůrcem sofistikovaného a elegantního oblečení a doplňků, tentokrát v neobvyklém pouzdře pro mobilní telefony.
můžete mít 22.7. - 24.7.
Guess je světovou jedničkou v oděvním průmyslu, tvůrcem sofistikovaného a elegantního oblečení a doplňků, tentokrát v neobvyklém pouzdře pro mobilní telefony.
můžete mít 22.7. - 24.7.
Guess je světovou jedničkou v oděvním průmyslu, tvůrcem sofistikovaného a elegantního oblečení a doplňků, tentokrát v neobvyklém pouzdře pro mobilní telefony.
můžete mít 22.7. - 24.7.
Guess je světovou jedničkou v oděvním průmyslu, tvůrcem sofistikovaného a elegantního oblečení a doplňků, tentokrát v neobvyklém pouzdře pro mobilní telefony.
můžete mít 22.7. - 24.7.
Guess je světovou jedničkou v oděvním průmyslu, tvůrcem sofistikovaného a elegantního oblečení a doplňků, tentokrát v neobvyklém pouzdře pro mobilní telefony.
můžete mít 22.7. - 24.7.
Guess je světovou jedničkou v oděvním průmyslu, tvůrcem sofistikovaného a elegantního oblečení a doplňků, tentokrát v neobvyklém pouzdře pro mobilní telefony.
můžete mít 22.7. - 24.7.
Značkový ochranný kryt Guess Saffiano, který je vyroben z pevného a odolného polykarbonátu, kde vnější část krytu je potažena velmi kvalitní imitací kůže s nezaměnitelným decentně hrubým povrchem zvaným Saffiano a vystouplým kovovým logem Guess.Ochranný kryt Guess Saffiano vyniká svým designem a e…
můžete mít 16.7. - 17.7.
Univerzální pouzdro Guess, které Vás zaujme svým vzhledem a kvalitním provedením. Nabízí Vám dostatek místa na telefon, platební kartu, hotovost i doklady. Pouzdro se zapíná na magnet a pro pohodlné nošení obsahuje odnímatelný popruh. Všechny důležité věci tak můžete pohodlně nosit s sebou.
můžete mít 16.7. - 17.7.
Guess Script zadní kryt s elegantním odnímatelným poutkem pro maximální ochranu vašeho telefonu. Kryt je vyroben z průhledného tvrzeného silikonu se zadní části z pevného z polykarbonátu pro vyšší ochranu.
můžete mít 16.7. - 17.7.
Značkový silikonový ochranný kryt je určen pro chytrý telefon iPhone SE z nové kolekce s trojúhelníkovým logem. Každý kryt je přesně vyroben pro konkrétní model telefonu, takže nabízí přesné otvory a výřezy pro kameru, reproduktory, konektory, blesk či tlačítka.
můžete mít 16.7. - 17.7.
Guess je světovou jedničkou v oděvním průmyslu, tvůrcem sofistikovaného a elegantního oblečení a doplňků, tentokrát v neobvyklém pouzdře pro mobilní telefony.
Momentálně nedostupné
Guess je světovou jedničkou v oděvním průmyslu, tvůrcem sofistikovaného a elegantního oblečení a doplňků, tentokrát v neobvyklém pouzdře pro mobilní telefony.
Momentálně nedostupné
Guess TPU Liquid Glitter značkový kryt z měkkého a odolného plastu s atraktivními glittery uvnitř, které se přesýpají
Momentálně nedostupné
Guess Saffiano Card Slot prémiový ochranný kryt telefonu, vyrobený z pružného a pevného materiálu
Momentálně nedostupné
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.