Cena
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Sada LianoTM + adaptér pro vnitřní vodovodní kohoutek – Sada na klíč pro zavlažování z vnitřního vodovodního kohoutku – 10m váza s originálními konektory Gardena System a zavlažovací násadou 18310 – Odolná proti mrazu a UV záření – 35 barů
Momentálně nedostupné
Sada LianoTM + adaptér pro vnitřní vodovodní kohoutek – Sada na klíč pro zavlažování z vnitřního vodovodního kohoutku – 10m váza s originálními konektory Gardena System a zavlažovací násadou 18310 – Odolná proti mrazu a UV záření – 35 barů
Momentálně nedostupné
GARDENA je oblíbenou značkou pro miliony majitelů domů a zahrad po celém světě a nabízí nejkompletnější sortiment všeho potřebného na zahradu - ať už jde o hadice, zavlažovací systémy, vozíky a navijáky na hadice, čerpadla, péči o trávník, robotické sekačky, chytré „smart" systémy, zahradní nůžky, nůžky na trávu a keře, nůžky na živý plot, zahradní nářadí, kultivaci půdy nebo městské zahradničení. V současné době je GARDENA přední značkou vysoce kvalitního zahradního nářadí v Evropě a je zastoupena ve více než 80 zemích po celém světě. Svým hravým přístupem oslovuje ty, kteří považují svou zahradu jako místo spojení s přírodou, a kde mají možnost užít si pohody, odpočinku a zábavy.
Od svého založení v roce 1961 se společnost GARDENA během několika desetiletí vypracovala z malé firmy se zahradním nářadím na celosvětově uznávaného výrobce inteligentních řešení pro péči o zahradu. Zásadní průlom nastal v roce 1968, kdy byl představen systém hadicových spojek Original GARDENA System. Myšlenka poskytovat systémová řešení pokračovala i v následujících desetiletích, kdy vznikly další výrobkové programy: GARDENA combisystem (1977), GARDENA accu-system V12, GARDENA Sprinklersystem a GARDENA Micro-Drip-System (všechny 1990). Tajemstvím úspěchu je založeno na vysoké inovační síle této značky.
Od roku 2007 je GARDENA členem skupiny Husqvarna Group. Jako samostatná divize má GARDENA dostatečnou nezávislost, aby se mohla soustředit na potřeby vášnivých a nadšených zahrádkářů a silné stránky značky. V rámci celé společnosti může GARDENA těžit z velikosti a síly skupiny, efektivně využívat své zdroje a účelně stavět na sdílených znalostech.