10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Gardena GARDENA RollUp S automatický dávkovač bodců 15 m modrý pruh Gardena GARDENA RollUp S automatický dávkovač bodců 15 m modrý pruh
Gardena GARDENA RollUp S automatický dávkovač bodců 15 m modrý pruh

Automatický naviják hadice na RollUp S 15 m – Modrý okraj – 15 m hadice o průměru 11 mm – Automatický naviják hadice, ochrana proti zablokování a protáčení – Přípojka na kohoutek přístupná z boku bubnu – Sada připravená k použití se spojkou, kopím.

Momentálně nedostupné

GARDENA je oblíbenou značkou pro miliony majitelů domů a zahrad po celém světě a nabízí nejkompletnější sortiment všeho potřebného na zahradu - ať už jde o hadice, zavlažovací systémy, vozíky a navijáky na hadice, čerpadla, péči o trávník, robotické sekačky, chytré „smart" systémy, zahradní nůžky, nůžky na trávu a keře, nůžky na živý plot, zahradní nářadí, kultivaci půdy nebo městské zahradničení. V současné době je GARDENA přední značkou vysoce kvalitního zahradního nářadí v Evropě a je zastoupena ve více než 80 zemích po celém světě. Svým hravým přístupem oslovuje ty, kteří považují svou zahradu jako místo spojení s přírodou, a kde mají možnost užít si pohody, odpočinku a zábavy.

Od svého založení v roce 1961 se společnost GARDENA během několika desetiletí vypracovala z malé firmy se zahradním nářadím na celosvětově uznávaného výrobce inteligentních řešení pro péči o zahradu. Zásadní průlom nastal v roce 1968, kdy byl představen systém hadicových spojek Original GARDENA System. Myšlenka poskytovat systémová řešení pokračovala i v následujících desetiletích, kdy vznikly další výrobkové programy: GARDENA combisystem (1977), GARDENA accu-system V12, GARDENA Sprinklersystem a GARDENA Micro-Drip-System (všechny 1990). Tajemstvím úspěchu je založeno na vysoké inovační síle této značky.

Od roku 2007 je GARDENA členem skupiny Husqvarna Group. Jako samostatná divize má GARDENA dostatečnou nezávislost, aby se mohla soustředit na potřeby vášnivých a nadšených zahrádkářů a silné stránky značky. V rámci celé společnosti může GARDENA těžit z velikosti a síly skupiny, efektivně využívat své zdroje a účelně stavět na sdílených znalostech.