Cena
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Gumová podložka zvedáku 65×31 mm. Popis: Průměr – 65 mm. Spodní průměr – 40 mm. Výška – 31 mm. Hmotnost – 108 g.
můžete mít 1.8. - 2.8.
Gumová podložka zvedáku 65×31 mm Popis: Průměr – 65 mm Spodní průměr – 40 mm Výška – 31 mm Hmotnost – 108 g
můžete mít 31.7.
Gumová podložka zvedáku 116×30 mm, kulatá, černá – Ferdus 17.65 Podložka určena pro dvousloupové zvedáky SAFE – 17.17, 17.08, 17.09 a 17.13. Technické parametry: – výška: 30 mm – průměr: 116 mm – vnitřní průměr: 108 mm – rozteč otvorů: 70 mm
můžete mít 8.8.
Gumový kotouč na odstranění samolepek a lepidla – Ferdus 110.73. Kotouček slouží k rychlému k odstraňování zbytků lepidel po závažíčkách nebo zbytků samolepek. Kotouč se upne do vrtačky a zbytky se jím mechanicky odstraní.
můžete mít 1.8. - 2.8.
Helper 390H Určen pro superautomatické zouvačky, tzv. montážní stroje, LC889NS (kat. číslo 16.130) a LC889NV (kat. číslo 16.146) a pro automat LC889N (kat. číslo 16.129). Helper je určen pro montáž a demontáž nízkoprofilových plášťů a pneumatik se zesílenou bočnicí (tzv. run flat). Práce s těmito dr
můžete mít 8.8.
Helper AL320C, pro práci s obtížně montovatelnými pneumatikami, určen k automatické zouvačce LC889 (event. k typu LC887) Technická data: Čistá hmotnost: 77 kg Montážní/demontážní síla v oblasti patky pláště: cca 18000 N Hlučnost max.: 70 dB Použitý tlakový vzduch: 8 – 10 bar (0,8–1 MPa) Přístorj je
můžete mít 8.8.
Helper PL241, pro poloautomatickou zouvačku – montážní stroj LC890U (kat. číslo 16.151) Používá se při montáži a demontáži nízkoprofilových plášťů a pneumatik se zesílenou bočnicí – typ run flat. Práce snimi bývá zdlouhavá a fyzicky náročná, protože kvůli vyztuženým bočnicím je třeba vyvinou mnohem
můžete mít 8.8.
Pytle, vaky, potahy na kola aut. Cena se liší podle zvolené velikosti. Různé rozměry: L – 13", 14". XL – 15",16",17". XXL – 18",19". Obsah balení: 100 ks. Ideální na posezónní uskladnění kol.
můžete mít 1.8. - 2.8.
Hustič pneu s manometremOMG73 a rozsahem měření 0 – 10 bar.Manometr o průměru 63 mm s certifikátem přesnosti.Pneuhustič má délku hustící hadice 30 cm. Rychlospojka 1/4".
můžete mít 6.8. - 8.8.
Hustící hadička AUTO PH1 (V-1200/6) Hadice AUTO Průměr závitu: 6 mm
můžete mít 8.8.
Klec na huštění pneumatik nákladních vozidel K-1 Foukací ochranná klec pro nákladní pneumatiky zajišťující bezpečnost při foukání. Při případné explozi pneumatiky nedochází k nebezpečnému odlétávání částí gumy. Klec obsahuje hadičku pro huštění a bezpečnostní certifikát. Maximální tlak: 12 bar Vnějš
můžete mít 8.8.
Bezpečnostní klec na huštění pneumatik nákladních vozidel K-2, vnitřní rozměry 73 × 140 × 145 cm, certifikovaná Ochranná klec pro foukání velkých pneumatik nákladních aut, autobusů apod. Vpřípadě exploze pláště zabraňuje úlomkům vrozletění se do okolí a brání tak případným zraněním lidí okolo. Přívo
můžete mít 8.8.
Hustící koncovka AC-03 pr.6mm – průchodná hustící koncovka pro osobní a nákladní pneu AC-03–6 mm Samodržná Vhodná pro pneuservis a dílnu Balení: 1 ks
můžete mít 31.7.
Hustící koncovka LUX. Pro auto-moto ventily. Neprůchodná. Průměr: 8 mm. NEPRŮCHODNÁ – znamená, že v koncovce je zabudovaný ventil, který se otevře až po nasazení koncovky na ventil pneumatiky. Výhodou takové koncovky je, že přes její ventil neunikne tlakový vzduch z tlakové nádoby kompresoru.
můžete mít 1.8. - 2.8.
Hustící koncovka NT-4. Průchodná. Balení: 10 ks.
můžete mít 1.8. - 2.8.
Přístroj pro odtlačování paten plášťů pneumatik hydraulický, síla 10 tun, univerzální – Ferdus 10.422 Používá se při montáži a demontáži pneumatik nákladních aut, autobusů, traktorů, nakladačů a zemních a lesních strojů a podobné techniky socelovými ráfky. Patka je odtlačena hydraulicky silou 10 tun
můžete mít 8.8.
Hydraulický zvedák 101Jack 0,5 t – stůl s řetězy pro zajištění – robustní hydraulická pumpa s nožním pohonem – nožní pedál pro spuštění zvedacího stolu – robustní madlo pro manipulaci – kolečka pro snadnou manipulaci se zvedákem Podstava: 700×800mm (úhlopříčka 1000mm)Nosnost: 0,5 t Min. výška: 95
můžete mít 8.8.
Hever – hydraulický pojízdný zvedák snízkým profilem, nosnost 1500 kg, sdvojitou pumpou – Ferdus 10.139 Kompaktní nízkoprofilový zvedák vhodný spíše pro menší a lehčí auta. Díky výšce pouhých 90 mm se hodí pro zvedání i vozů se sníženým podvozkem (závodní, sportovní, tuningová apod.). Zdvihání je ry
můžete mít 8.8.
Přípravky pro kalibraci přístroje na seřízení geometrie podvozku, vhliníkovém kufru – Ferdus 23.50 Určeno jako příslušenství pro stroj kat. čísla Ferdus 23.01. Dodáváno vkufru směkkou molitanovou výstelkou.
můžete mít 8.8.
Kuželová tvrdokovová rašple (fréza) na vrtačku pro broušení plášťů pneumatik, hrubost 60 (jemnější), širší kužel rozměru 1“ – Ferdus 12.58 Nástroj určený především na úpravu pryže – při opravách defektů kol se používá na obroušení vnitřní plochy pláště před aplikací opravného materiálu. Možné využit
můžete mít 8.8.
Kuželová tvrdokovová rašple (fréza) na vrtačku pro broušení plášťů pneumatik, hrubost 36 (cca střední), širší kužel rozměru 1“ – Ferdus 12.59 Nástroj určený především na úpravu pryže – při opravách defektů kol se používá na obroušení vnitřní plochy pláště před aplikací opravného materiálu. Možné vyu
můžete mít 8.8.
Kuželová tvrdokovová rašple (fréza) na vrtačku pro broušení plášťů pneumatik, hrubost 24 (hrubá), širší kužel rozměru 1“ – Ferdus 12.60 Nástroj určený především na úpravu pryže – při opravách defektů kol se používá na obroušení vnitřní plochy pláště před aplikací opravného materiálu. Možné využití t
můžete mít 8.8.
Kuželová tvrdokovová rašple (fréza) na vrtačku pro broušení plášťů pneumatik, hrubost 16 (velmi hrubá), širší kužel rozměru 1“ – Ferdus 12.67 Nástroj určený především na úpravu pryže – při opravách defektů kol se používá na obroušení vnitřní plochy pláště před aplikací opravného materiálu. Možné vyu
můžete mít 8.8.
Kuželová tvrdokovová rašple (fréza) na vrtačku pro broušení plášťů pneumatik, hrubost 60 (jemnější), delší kužel rozměru 3/4“ – Ferdus 12.68 Nástroj určený především na úpravu pryže – při opravách defektů kol se používá na obroušení vnitřní plochy pláště před aplikací opravného materiálu. Možné využ
můžete mít 8.8.