Cena
Dostupnost
Zboží od
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Dětské lehátko do vany značky DOLU je opatřené praktickými přísavkami, které se postarají o stabilitu během koupání. Lehátko je vhodné pro již sedící děti přibližně od 6 měsíců. Zajistí vašim dětem pohodlí a bezpečí během koupání.
můžete mít DNES
Dolu dětské sedátko do vany s protiskluzovou podložkou je stabilní díky silným přísavkám. Sedátko přidrží vaše děťátko během koupání. Sedátko je pohodlné a vhodné pro již sedící děti od 6 měsíců. Při koupání nenechávejte dítě v sedátku bez dozoru. V atraktivní pastelové růžové barvě. Rozměry: 16,5×
můžete mít 9.10. - 10.10.
Dolu dětské sedátko do vany s protiskluzovou podložkou je stabilní díky silným přísavkám. Sedátko přidrží vaše děťátko během koupání. Sedátko je pohodlné a vhodné pro již sedící děti od 6 měsíců. Při koupání nenechávejte dítě v sedátku bez dozoru. Rozměr sedátka s podložkou: 16,5 × 80 × 38 cm. Věk:
můžete mít 9.10. - 10.10.
Dolu dětské sedátko do vany s protiskluzovou podložkou je stabilní díky silným přísavkám. Sedátko přidrží vaše děťátko během koupání. Sedátko je pohodlné a vhodné pro již sedící děti od 6 měsíců. Při koupání nenechávejte dítě v sedátku bez dozoru. Rozměr sedátka s podložkou: 16,5 × 80 × 38 cm. Rozmě
Momentálně nedostupné
Dolu dětské sedátko do vany s protiskluzovou podložkou je stabilní díky silným přísavkám. Sedátko přidrží vaše děťátko během koupání. Sedátko je pohodlné a vhodné pro již sedící děti od 6 měsíců. Při koupání nenechávejte dítě v sedátku bez dozoru. V atraktivní pastelové oranžové barvě. Rozměry: 16,
Momentálně nedostupné
Značka Dolu Toys vyrábí hračky již od roku 1975. Všechny jejich tříkolky, odrážedla, nákladní automobily, vzdělávací hračky, dívčí hračky, pedálová i elektrická vozítka, sportovní hračky, houpačky a další jsou vyráběny v Turecku. Při výrobě jsou používány nejmodernější technologie vstřikování a tvarování plastů. Společnost Dolu vyváží 55 % svých produktů do nejrůznějších zemí, z velké části do Evropy a Ameriky, zatímco ostatních 45 % prodává na domácím trhu.