Cena
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Model CLASSIC – 1400 W + 200 W – nebo dvojitá SHS (žáruvzdorná + vysoká ventilace a odolná proti nízkým teplotám) – AUTOMATICKÝ STOP – nastavitelný termostat – 250 receptů – průhledné víko – nová čepel
Momentálně nedostupné
2000 W – digitální ovládací panel – elektronická regulace teploty prostřednictvím aplikace – nezávislé ovládání horního a dolního topného tělesa – varná plocha 37×23 – LCD displej – 3 sady vyměnitelných desek (plancha-gril-grily-vafle) – uzamykací systém.
Momentálně nedostupné
Fritéza – objem oleje: 1,2 l – Objem fritézy: 0,7 kg – Studené stěny – Koš a hranatá mísa – Nastavitelný termostat od 150 do 190 °C – Vyměnitelný aroma filtr – Výsuvná rukojeť – Odnímatelné a omyvatelné víko – Protiskluzové nožičky.
Momentálně nedostupné
2000 W – digitální ovládací panel – elektronická regulace teploty prostřednictvím aplikace – nezávislé ovládání vysokého a nízkého topného tělesa 37×23 – LCD displej – odnímatelná grilovací deska – uzamykací systém.
Momentálně nedostupné
Nastavitelný termostat.
Momentálně nedostupné
Fritéza – objem oleje: 1,2 l – Objem fritézy: 0,7 kg – Studené stěny – Koš a hranatá mísa – Nastavitelný termostat od 150 do 190 °C – Vyměnitelný aroma filtr – Výsuvná rukojeť – Odnímatelné a omyvatelné víko – Protiskluzové nožičky.
Momentálně nedostupné
Výrobník ledu – Maximální kapacita ingrediencí: 700 g na výrobu 1,2 l ledu – Odnímatelné a vodotěsné víko – Doba přípravy: 30 až 45 minut pro zmrzlinu 20 až 30 minut pro sorbet – ideální pro chlazení všech druhů nápojů
Momentálně nedostupné
De'Longhi je expandující společnost, která je známá svými kvalitními italskými výrobky s atraktivním designem a kvalitními materiály. Společnost se zaměřuje na topení, espressa, kávovary, fritovací hrnce, či topinkovače a jiné domácí spotřebiče jako jsou například zvlhčovače vzduchu.
Šířka nabídky De'Longhi je důkazem produktivní technologie, obchodního rozvoje a významných investic do marketingu - vývoj linií výrobků, průzkum trhu a proaktivní přístup ke spotřebitelům.