Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
můžete mít DNES
De'Longhi automatický kávovar s vestavěným mlýnkem na kávová zrna pro přípravu teplých, ledových i Cold Brew nápojů. Na jedno stisknutí připraví až 50 různých nápojů. Pěnička na mléko.
můžete mít 27.12. - 30.12.
Momentálně nedostupné
Momentálně nedostupné
Plně automatický kávovar na mletou a zrnkovou kávu s parní tryskou. De Longhi ETAM 29.660.SB připraví lahodné Caffelatte, Latte Macchiato nebo Espresso macchiatto přesně podle vašich představ. Nadýchanou hustou pěnu s vláčnou chutí zajišťuje patentovaný LatteCrema System. Kávovar zvládne připravit i čaj díky trysce na horkou vodu.
Momentálně nedostupné
Plnoautomatický kávovar s LatteCrema Hot systémem pro lahodné mléčné nápoje. Delonghi Magnifica EVO ECAM290.51.B nabízí automatické čištění mléčné karafy, kterou lze po použití vložit do lednice, intuitivní ovládací panel s dotykovými tlačítky a 4 černobílá tlačítka pro přípravu zvoleného nápoje jedním stisknutím.
Momentálně nedostupné
Momentálně nedostupné
Plnoautomatický kávovar s intuitivním ovládacím panelem s dotykovými tlačítky pro jednoduché ovládání přístroje. Delonghi ECAM220.30.SB je vybaven tradiční tryskou na pěnění mléka, nastavením nápoje dle vašich představ a zabudovaným tichým mlýnkem se 13 stupni hrubosti mletí.
Momentálně nedostupné
Plnoautomatický kávovar s tlakem 15 bar se systémem LatteCrema pro přípravu mléčných nápojů. Delonghi Dinamica ECAM350.50.B nabízí možnost úpravy receptů dle preferencí, automatické čištění mléčné karafy, čistící a odvápňovací systém a integrovaný mlýnek.
Momentálně nedostupné
De'Longhi je expandující společnost, která je známá svými kvalitními italskými výrobky s atraktivním designem a kvalitními materiály. Společnost se zaměřuje na topení, espressa, kávovary, fritovací hrnce, či topinkovače a jiné domácí spotřebiče jako jsou například zvlhčovače vzduchu.
Šířka nabídky De'Longhi je důkazem produktivní technologie, obchodního rozvoje a významných investic do marketingu - vývoj linií výrobků, průzkum trhu a proaktivní přístup ke spotřebitelům.