Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
můžete mít ZÍTRA
můžete mít ZÍTRA
Plnoautomatický kávovar s tlakem 15 bar se systémem LatteCrema pro přípravu mléčných nápojů. Delonghi Dinamica ECAM350.50.B nabízí možnost úpravy receptů dle preferencí, automatické čištění mléčné karafy, čistící a odvápňovací systém a integrovaný mlýnek.
můžete mít ZÍTRA
můžete mít ZÍTRA
Plnoautomatický kávovar s technologií Cold Extraction pro přípravu nápojů typu Cold Brew. Delonghi Eletta Explore ECAM 450.65.S nabízí funkci Nápoj s sebou, 3,5” TFT plně dotykový barevný displej, Bean Adapt technologii a snadné personalizované nastavení. Coffee Link aplikace s 100+ kreativních receptů.
můžete mít ZÍTRA
Plnoautomatický kávovar s LatteCrema Hot systémem pro lahodné mléčné nápoje. Delonghi Magnifica EVO ECAM290.51.B nabízí automatické čištění mléčné karafy, kterou lze po použití vložit do lednice, intuitivní ovládací panel s dotykovými tlačítky a 4 černobílá tlačítka pro přípravu zvoleného nápoje jedním stisknutím.
můžete mít ZÍTRA
Plnoautomatický kávovar s prémiovým plně dotykovým TFT barevným displejem s barevnými ikonami pro kávové a mléčné nápoje. Delonghi Dinamica plus ECAM ECAM380.85.SB nabízí 4 uživatelské profily pro uložení personalizovaných nastavení, Smart One Touch technologii zobrazující nejpoužívanější nápoje a technologii LatteCrema Hot pro bohatou krémovou pěnu. Vyjímatelná spařovací jednotka pro jednoduché čištění a údržbu.
můžete mít ZÍTRA
Kávovar De'Longhi s vestavěným mlýnkem na 13 stupňů hrubosti namletí. Pěnička mléka. Personalizované nastavení oblíbených nápojů.
můžete mít 24.7. - 25.7.
De'Longhi je expandující společnost, která je známá svými kvalitními italskými výrobky s atraktivním designem a kvalitními materiály. Společnost se zaměřuje na topení, espressa, kávovary, fritovací hrnce, či topinkovače a jiné domácí spotřebiče jako jsou například zvlhčovače vzduchu.
Šířka nabídky De'Longhi je důkazem produktivní technologie, obchodního rozvoje a významných investic do marketingu - vývoj linií výrobků, průzkum trhu a proaktivní přístup ke spotřebitelům.