Cena
Štítek
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Pánský pleťový krém pro suchou a citlivou pleť dodává okamžitý pocit pohodlí a ochrany. Poskytuje dlouhotrvající hydrataci, chrání pleť před stresem, znečištěním a modrým světlem. .
můžete mít 29.7. - 30.7.
Pleťové tonikum s obsahem kyseliny salicylové a niacinamidu minimalizuje tvorbu skvrn, redukuje přebytečný kožní maz a zajišťuje pronikání aktivních složek do pokožky. Kombinace kyseliny salicylové a niacinamidu pomáhá zmenšit velikost pórů a zanechává pleť zářivější. .
můžete mít 29.7. - 30.7.
Pleťové sérum s kyselinou salicylovou, které postupně čistí pokožku a zbavuje ji skvrn. Kyselina salicylová v kombinaci s kyselinou jantarovou s antibakteriálními a antioxidačními vlastnostmi redukuje přebytečný kožní maz a zabraňuje jeho hromadění v pórech.
můžete mít 29.7. - 30.7.
Lehký krém s kyselinou salicylovou a niacinamidem zklidňuje a zmatňuje pleť. Redukuje přebytečný kožní maz, posiluje ochrannou bariéru pokožky a chrání pokožku před záněty. Je vhodný zejména pro smíšenou až mastnou pleť. .
můžete mít 29.7. - 30.7.
Maximálně učinné a snášenlivé pleťové sérum s retinolem stimuluje obnovu kožních buněk, redukuje vrásky a zlepšuje texturu pleti. Je bohaceno o panthenol, který redukuje zarudnutí, opravuje kožní bariéru a společne s HPR retinolem stimuluje produkci fibroblastů.
můžete mít 29.7. - 30.7.
Zklidňující čisticí pěna čistí obličej obzvláště jemně, aniž by jej vysušovala a zanechává pokožku sametově hebkou. Složení zaručuje maximální snášenlivost i pro citlivou pokožku a jemná pěnová textura je obohacena o italské aktivní složky rostlinného původu.
můžete mít 29.7. - 30.7.
Původně byla tato značka pouze součástí italské farmaceutické společnosti, ale od roku 1982, kdy do jejího vedení vstoupila Daniela Sacerdote, začal růst této společnosti. Díky pokročilému dermato-kosmetickému výzkumu a vědeckým postupům se Collistar stala jedničkou v italských parfumériích.
V současnosti tato značka působí ve 40 zemích - od Evropy až po Dálný východ a díky neustálému vývoji přináší na trh novinky jako například kompaktní bronzující pudr, kapsle s pleťovým sérem (obojí 1983), kompletní aromaterapeutickou linii (1995) a pleťové přípravky určené pro věkovou kategorii nad 70 let (2007).