Cena
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Cilio Cernobbio piknikový koš pro 2 osoby, 46×31×26 cm Piknikový koš, pro 2 osoby
košík se skládá z jedné velké, uzavřené komory a dvou menších, které jsou perfektní na přenášení láhve džusu nebo vína
prvky výbavy jsou stabilně uchyceny upevňovacími prvky z ekokůže
Zahrnuty jsou
2 sady
můžete mít 28.11. - 29.11.
Piknikový koš Cilio Varese pro 4 osoby, 46 × 30 × 18 cm Piknikový koš, pro 4 osoby
do koše je zabudována termotaška, která udržuje konstantní teplotu produktů
prvky výbavy jsou stabilně uchyceny upevňovacími prvky z ekokůže
nylonový nastavitelný popruh usnadňuje přenášení
Zahrnuty jsou
můžete mít 28.11. - 29.11.
Firma byla založena roku 1993 v Solingenu (Německo).
Značka Cilio nabízí výrobky jejichž použití je vždy komfortní. Při výrobě se odpočátku klade důraz na spojení vyjímečně kvalitních materiálů, účelného designu a vynikajícího řemeslného zpracování.
Firma dlouhodobě vytváří a zdokonaluje vlastní kolekci. Paralelně však sortiment obohacuje o výrobky odpovídající aktuálním trendům a novinkám. Na trhu je právě díky této schopnosti značka Cilio velmi výrazná.
Jednímz prvních úspěchů byla řada výrobků zaměřená na atraktivní design. Ta si vydobila značnou oblibu u vyznavačů italské kavárenské kultury a vůbec životního stylu Středomoří. I v současné době firma nabízí široce poptávanou kolekci Espress a kávovarů. Pozornost na sebe strhla i výrobníkem mléčné pěny AEROLATTE, který je hojně napodobován. Jedinečných vlastností originálu se však u kopií dosáhnout nepodařilo.
Od roku 2008 se Cilio zaměřilo nově i na výrobu slánek a pepřenek. Pro tento sortiment byly vyvinuty vlastní typy mlýnků. Mlecí mechanismus mlýnku na pepř je vyroben z kvalitní nerez oceli, mlecí mechanismus mlýnků na sůl je keramicko-nerezový. Kvalitou a precizností zpracování a vyjímečným vzhledem se produkty této kolekce řadí na prémiovou úroveň.
Značka reaguje na moderní trendy a inovuje výrobní postupy tak, aby zboží značky Cilio poskytovalo uživatelům radost a odpovídalo požadavkům kvalitního životního stylu.