Cena
Dostupnost
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
použití k čištění a leštění plastů, skla, kůže apod. v interiéru automobilu, rozměr cca 35×35cm
můžete mít 29.11.
jelenice zámišová čistící useň, rozměr cca. 30×45cm, materiál jehněčí kůže, vhodná k ošetření karoserií, skel, chromových a plastových částí, k osušení kapek vody, vysoká schopnost absorpce vody, odolnost proti opotřebení
můžete mít 29.11.
jelenice s houbou na vysoušení – semišová čistící useň z pravé kůže, vhodná k ošetření karosérií a skel, rozměr cca 40×50cm, materiál jehněčí kůže
můžete mít 29.11.
Historie značky Carlson se začala psát v roce 2010. V létě onoho roku koupila firma Filson s.r.o. opavskou společnost Hekra s.r.o., která se do té doby zabývala výrobou olejů, provozních kapalin a autokosmetiky, a na jejích základech začala budovat a tvořit historii značka Carlson.
Portfolio výrobků dnes obsahuje celou paletu provozních kapalin, od destilované vody, přes letní a zimní směsi do ostřikovačů až po chladící směsi. Najdeme zde také vlastní řadu technických sprejů, pro jejichž vývoj a výrobu byla v roce 2013 spuštěna speciální plnící linka. Pod značkou Carlson se skrývá nejen celá škála čistících výrobků určených pro auta, ale třeba i pro zahradí nábytek a venkovní plochy pod označením Carlson Garden.
Značka Carlson je odborníkem a rádcem především v oblasti péče o automobil. Snaží se hledat vyvážený vztah se svými zákazníky, naslouchat jejich nápadům či připomínkám a ty pak následně uplatňovat v praxi. Zároveň je její snahou přinášet na trh nové, do té doby neotřelé výrobky či druhy obalů, které umožňují zákazníkům jejich komfortnější a efektivnější používání. Cílem značky Carlson je plná spokojenost zákazníků, kterým chce nabízet produkty nejvyšší kvality, která nepodléhá žádným kompromisům. To vše za korektní a férové ceny.