10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Braun ThermoScan 6 IRT6515 ušní teploměr Braun vodotěsný vak SPLASH Bag (30x15x16,5cm,červ)
Braun ThermoScan 6 IRT6515 ušní teploměr

Teploměr určený pro náročné spotřebitele se systémem měření doporučovaným lékaři. Rychlý a přesný. Pokud jde o přesné měření teploty u dětí lékaři důvěřují nejpřesnějším teploměrem Braun ThermoScan® vybaveným patentovanou zahřívací měkkou špičkou.

Momentálně nedostupné

Braun vodotěsný vak SPLASH Bag (30x15x16,5cm,červ) Braun vodotěsný vak SPLASH Bag (30x15x16,5cm,červ)
Braun vodotěsný vak SPLASH Bag (30x15x16,5cm,červ)

Velký vodotěsný batoh pro fotoaparát, kameru a příslušenství.

Momentálně nedostupné

Braun XT10 NÁHRADNÍ BŘIT Braun vodotěsný vak SPLASH Bag (30x15x16,5cm,červ)
Braun XT10 NÁHRADNÍ BŘIT

BRAUN XT10 NÁHRADNÍ BŘIT

Momentálně nedostupné

Braun zařízení 3v1 pro epilaci obličeje, čištění a tónování pleti FaceSpa Pro 913 Braun zařízení 3v1 pro epilaci obličeje, čištění a tónování pleti FaceSpa Pro 913
Braun zařízení 3v1 pro epilaci obličeje, čištění a tónování pleti FaceSpa Pro 913

Braun FaceSpa Pro je první zařízení na světě 3v1 pro epilaci obličeje, čištění a tónování pleti. Nástavec epilátoru odstraňuje jemně chloupky na obličeji s kořínky pro dlouhotrvající efekt hladké pokožky. Jemný kartáček pro čištění obličeje šetrně odstraňuje nečistoty z citlivé pokožky. Mikrovibračn

Momentálně nedostupné

Braun

Firma Braun byla založena v roce 1921 panem Maxem Braunem ve Frankfurthu, v Německu. V roce 1967 se Braun stal součástí Gillette Company, Boston, Massachusetts. V Československu nastoupil Braun na trh nejprve samostatně v roce 1991, a pak se v roce 1998 začlenil pod Gillette. Vroce 2005 se pak stal Gillette součástí Procter&Gamble.

Od počátku se firma Braun zaměřila na usnadnění a zpříjemnění lidského života. Nejprve začala s výrobou rádií, kde byla prvním výrobcem kombinovaného rádia s gramofonem.

Ze 30tých let pak pochází typické logo Braun, které se používá dodnes. V roce 1940 si dal Braun patentovat první prototyp pánského planžetového holicího strojku a v roce 1950 po válce začala sériová výroba holicích strojků. Tak byly položeny základy ke klíčovému sortimentu značky Braun v současné době.

Základním motem značky Braun se stal „výkon a design“. V roce 1958 Muzeum moderního umění v New Yorku přijalo některé výrobky Braun a v roce 1964 otevřelo novou Galerii designu. Do dnešních dnů získal Braun více než 100 ocenění za design.

Braun je vedoucí značkou v technické inovaci ve všech svých klíčových kategoriích. Vlastní více než 7000 aktivních patentů. Hlavním trendem současnosti je kvalita, spolehlivost, design a inovace.

Klíčovým sortimentem jsou především výrobky souhrnně nazývané „personal care“ – tedy výrobky určené pro péči o tělo. Jsou to pánské holicí strojky s planžetovým holicím systémem, dámské holicí strojky a epilátory, elektrické zubní kartáčky Braun-OralB a přístroje pro péči o vlasy. Další důležitou kategorií jsou domácí kuchyňské přístroje, především ponorné mixéry a žehličky.