Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Napařovací žehlička s příkonem 2400 W. Braun SI 3053 BL disponuje žehlicí plochou 3D FreeGlide, zúženou přesnou špičkou a uzavřenou rukojetí. Praktické rychlé nahřátí za pouhých 35 sekund.
můžete mít DNES
Napařovací žehlička, barva: zelená, žehlicí plocha SuperCeramic s přesnou špičkou,vysoký parní výkon, příkon 2000 W, parní ráz 120 g/min, variabilní pára až 25 g/min,eco režim, rychlé nahřátí 35 s,.
můžete mít 14.1. - 16.1.
Napařovací žehlička, barva: modrá, žehlicí plocha EloxalPlus s přesnou špičkou,unikátní nahoru zahnutá žehlicí plocha 3D FreeGlide pro žehlení všemi směry,vysoký parní výkon, příkon 3000 W, parní.
můžete mít 14.1. - 16.1.
Žehlicí systém Braun IS 3157 BL CareStyle 3 Pro poskytuje rychlé a efektivní výsledky žehlení s extra jednoduchým ovládáním. Technologie iCare se správnou teplotou je vhodná pro všechny druhy látek..
můžete mít 14.1. - 16.1.
Firma Braun byla založena v roce 1921 panem Maxem Braunem ve Frankfurthu, v Německu. V roce 1967 se Braun stal součástí Gillette Company, Boston, Massachusetts. V Československu nastoupil Braun na trh nejprve samostatně v roce 1991, a pak se v roce 1998 začlenil pod Gillette. Vroce 2005 se pak stal Gillette součástí Procter&Gamble.
Od počátku se firma Braun zaměřila na usnadnění a zpříjemnění lidského života. Nejprve začala s výrobou rádií, kde byla prvním výrobcem kombinovaného rádia s gramofonem.
Ze 30tých let pak pochází typické logo Braun, které se používá dodnes. V roce 1940 si dal Braun patentovat první prototyp pánského planžetového holicího strojku a v roce 1950 po válce začala sériová výroba holicích strojků. Tak byly položeny základy ke klíčovému sortimentu značky Braun v současné době.
Základním motem značky Braun se stal „výkon a design“. V roce 1958 Muzeum moderního umění v New Yorku přijalo některé výrobky Braun a v roce 1964 otevřelo novou Galerii designu. Do dnešních dnů získal Braun více než 100 ocenění za design.
Braun je vedoucí značkou v technické inovaci ve všech svých klíčových kategoriích. Vlastní více než 7000 aktivních patentů. Hlavním trendem současnosti je kvalita, spolehlivost, design a inovace.
Klíčovým sortimentem jsou především výrobky souhrnně nazývané „personal care“ – tedy výrobky určené pro péči o tělo. Jsou to pánské holicí strojky s planžetovým holicím systémem, dámské holicí strojky a epilátory, elektrické zubní kartáčky Braun-OralB a přístroje pro péči o vlasy. Další důležitou kategorií jsou domácí kuchyňské přístroje, především ponorné mixéry a žehličky.