Cena
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Elektrický zubní kartáček Braun D 2010 Speciálně pro děti od 3 let Oscilační systém – až 9600 kyvů/kmitů / min Efektivní čištění zubů, mezi zuby a podél dásní Měkčený potah povrchu 1 dětský.
Momentálně nedostupné
Originální nabíjecí stanice pro elektrické zubní kartáčky Oral-B řady D12, D17, D18, D19 a D20.
můžete mít 12.1. - 15.1.
Originální nabíjecí stanice pro elektrické zubní kartáčky Oral-B řady iO v bílé barvě.
můžete mít 12.1. - 15.1.
Kartáčková hlava Oral-B iO Ultimate Clean odstraňuje až 100 % zubního plaku od prvního dne. Ultimate Clean kombinuje dokonalý sklon charakteristických vláken Oral-B a kromě toho, že je inovativní, poskytuje nejlepší zážitek z čištění.
můžete mít 6.1. - 7.1.
Zlepšete svou rutinu ústní hygieny s revitalizující péčí o dásně. Ústní sprcha Oral-B OxyJet s mícháním vody a vzduchu vytváří drobné bublinky, které důkladně čistí mezizubní prostor a okraj dásní. Má také speciálně navržený filtr, který očistí vzduch, než se promění v bublinky.
můžete mít 6.1. - 7.1.
Firma Braun byla založena v roce 1921 panem Maxem Braunem ve Frankfurthu, v Německu. V roce 1967 se Braun stal součástí Gillette Company, Boston, Massachusetts. V Československu nastoupil Braun na trh nejprve samostatně v roce 1991, a pak se v roce 1998 začlenil pod Gillette. Vroce 2005 se pak stal Gillette součástí Procter&Gamble.
Od počátku se firma Braun zaměřila na usnadnění a zpříjemnění lidského života. Nejprve začala s výrobou rádií, kde byla prvním výrobcem kombinovaného rádia s gramofonem.
Ze 30tých let pak pochází typické logo Braun, které se používá dodnes. V roce 1940 si dal Braun patentovat první prototyp pánského planžetového holicího strojku a v roce 1950 po válce začala sériová výroba holicích strojků. Tak byly položeny základy ke klíčovému sortimentu značky Braun v současné době.
Základním motem značky Braun se stal „výkon a design“. V roce 1958 Muzeum moderního umění v New Yorku přijalo některé výrobky Braun a v roce 1964 otevřelo novou Galerii designu. Do dnešních dnů získal Braun více než 100 ocenění za design.
Braun je vedoucí značkou v technické inovaci ve všech svých klíčových kategoriích. Vlastní více než 7000 aktivních patentů. Hlavním trendem současnosti je kvalita, spolehlivost, design a inovace.
Klíčovým sortimentem jsou především výrobky souhrnně nazývané „personal care“ – tedy výrobky určené pro péči o tělo. Jsou to pánské holicí strojky s planžetovým holicím systémem, dámské holicí strojky a epilátory, elektrické zubní kartáčky Braun-OralB a přístroje pro péči o vlasy. Další důležitou kategorií jsou domácí kuchyňské přístroje, především ponorné mixéry a žehličky.