Cena
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Elektrický holicí strojek Braun zastřihne každých 18 měsíců v průměru 6 milionů chloupků. Tento neuvěřitelný úkol si vybírá svou daň: řezné části se pomalu opotřebovávají a holení může být méně přesné a pohodlné.
Momentálně nedostupné
Náhradní planžety V balení 1 kombipack = což je 1 folie a 1 břit Kompatibilní pro: Series 5–5030S FlexMotionTec Series 5–5040S WET&DRY FlexMotionTec Series 5–5050CC Series 5–5090CC FlexMotionTec
Momentálně nedostupné
Proměňte svůj elektrický holicí strojek Braun nové generace Series 5, 6 nebo 7 na zastřihovač.
Momentálně nedostupné
Holicí fólie a břitový blok Určeno pro modely holícího strojku Series 1 (130, 140, 150, 815, 835) V balení je 1 folie a 1 břit
Momentálně nedostupné
Fólie a břitový blok Fólie a břitový blok Braun Combi-pack Series 7– (720,730,760,790)
Momentálně nedostupné
Holicí fólie a břitový blok pro novou Series 5 a 6
Momentálně nedostupné
Holicí fólie a břitový blok pro novou Series 8
Momentálně nedostupné
Náhradní břity Braun Combi Pack 94M Precizní a šetrné oholení, špičkový výkon Kompatibilní s elektrickými holicími strojky Series 9 Pro a Series 9 Kvalitní zpracování – 100% vyrobené v Německu Doporučená …
Momentálně nedostupné
Náhradní planžety V balení 1 kombipack = což je 1 folie a 1 břit Kompatibilní pro: Series 1 Free Control Cruzer /Series 1–170 Series 1–190 Cruzer
Momentálně nedostupné
Náhradní planžeta Kompatibilní pro strojky Braun Series 3
Momentálně nedostupné
Náhradní planžety V balení 1 kombipack = což je 1 folie a 1 břit Kompatibilní pro: Series 5–5030S FlexMotionTec Series 5–5040S WET&DRY FlexMotionTec Series 5–5050CC Series 5–5090CC FlexMotionTec
Momentálně nedostupné
Firma Braun byla založena v roce 1921 panem Maxem Braunem ve Frankfurthu, v Německu. V roce 1967 se Braun stal součástí Gillette Company, Boston, Massachusetts. V Československu nastoupil Braun na trh nejprve samostatně v roce 1991, a pak se v roce 1998 začlenil pod Gillette. Vroce 2005 se pak stal Gillette součástí Procter&Gamble.
Od počátku se firma Braun zaměřila na usnadnění a zpříjemnění lidského života. Nejprve začala s výrobou rádií, kde byla prvním výrobcem kombinovaného rádia s gramofonem.
Ze 30tých let pak pochází typické logo Braun, které se používá dodnes. V roce 1940 si dal Braun patentovat první prototyp pánského planžetového holicího strojku a v roce 1950 po válce začala sériová výroba holicích strojků. Tak byly položeny základy ke klíčovému sortimentu značky Braun v současné době.
Základním motem značky Braun se stal „výkon a design“. V roce 1958 Muzeum moderního umění v New Yorku přijalo některé výrobky Braun a v roce 1964 otevřelo novou Galerii designu. Do dnešních dnů získal Braun více než 100 ocenění za design.
Braun je vedoucí značkou v technické inovaci ve všech svých klíčových kategoriích. Vlastní více než 7000 aktivních patentů. Hlavním trendem současnosti je kvalita, spolehlivost, design a inovace.
Klíčovým sortimentem jsou především výrobky souhrnně nazývané „personal care“ – tedy výrobky určené pro péči o tělo. Jsou to pánské holicí strojky s planžetovým holicím systémem, dámské holicí strojky a epilátory, elektrické zubní kartáčky Braun-OralB a přístroje pro péči o vlasy. Další důležitou kategorií jsou domácí kuchyňské přístroje, především ponorné mixéry a žehličky.